  • 21. Data: 2006-02-28 15:54:00
    Temat: Re: czy ogloszenia typu Pisanie prac licencjackich prac magisterskich jest legalne
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Arek Margraf napisał(a):
> [...]
    jest sprzedawany w celu zabojstwa.

    > Tu sie mylisz prace TAKIE JAK magisterskie pisane są w wielu celach. Widziałem
    kiedyts ekspertyze techniczną dla firmy która od
    > typowej pracy magistrskiej na polibudzie różniła się tylko tytułem tzn nie byłu
    zwrotu "Praca magistrska" czy tez "Praca
    > dyplomowa"

    tu jest cel jasno okreslony, poza tym jezeli piszacy nie wie o tym to
    nadal utrzymuje swoje zdanie, tutaj mialby zastosowanie dodatkowo art 13
    ust 2

    zostanie do tego celu praca wykorzystana to z
    mozliwosci takiego jej wykorzystania, gdy mu

    > Czyli wracając do debilnego przykładu
    > producent nozy tez powienie nprzewidziec ich uzycia w niecnych celach
    nie, bo noze nie sa do tego przeznaczone.

    P.

  • 22. Data: 2006-02-28 15:54:42
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    ?

  • 23. Data: 2006-02-28 15:55:58
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > a czy w kk pisze kto kradnie telewizor ? :-)

    dobra przyklad zly, ale i tak podtrzymuje swoje zdanie

  • 24. Data: 2006-02-28 18:02:10
    Od: "Andy K." <a...@w...pl>

    > Czy ogloszenia typu pisanie prac licencjackich jest legalne - wchodze na
    > strone http://www.poszukiwane.biznesoferty.pl/
    > i zdziwilem sie ze takie cos jest mozliwe czy nikt tego nie sciga ??

    Zauważ, jak jest sformułowane ogłoszenie, bo to jest meritum sprawy. Gra
    toczy się o słówka. W ogłoszeniu nie ma mowy o żadnej zabronionej czy
    przestępnej działalności.
    Oferta brzmi:
    oferujemy profesjonalne i szybkie pisanie "wzorów" prac naukowych
    Pisanie wzorów prac nie jest karalne.
    Oczywiście, istnieje domniemanie, że klientem takiego ogłoszeniodawcy mogą
    być osoby, które wykorzystają zamówione dzieło niezgodnie z jego
    przeznaczeniem. Ale ogłoszeniodawca (właściciel serwisu), jeśli ktoś go
    będzie badał, będzie się upierał, że zlecono mu sporządzenie wzoru pracy, a
    on jedynie wykonał "wzór".
    Jeśli komuś będzie zależało i udowodni X-owi, że przedstawia do oceny cudze
    dzieło (zamówiony i opłacony przez siebie wzór), kłopoty będzie miał przede
    wszystkim X. Wykonawca będzie miał kłopoty tylko wtedy, jeśli ktoś udowodni,
    że to właśnie on jest autorem pracy.
    Publikacja ogłoszenie, o którym piszesz, nie jest przestępstwem, bo nie ma w
    nim mowy o działalności karalnej. Nie sposób ścigać autora serwisu (autora
    ogłoszenia) w celach zapobiegawczych, tylko na podstawie domniemania
    współsprawstwa. Istnieje domniemanie niewinności.
    Co innego, gdyby treść brzmiała - jak to w przykładzie przytaczanyjm zawsze
    przez pewnego wybitnego profesora, specjalisty od prawa prasowego - "Do
    nierządu stręczę. Tel. 511-???-???" Stręczycielstwo jest karalne, a zatem
    wydawca nie powinien takiego ogłoszenia w ogole publikować w serwisie. Nie
    jest zaś przestępstwem publikacja ogłoszenia o treści: "Szósteczka. Wyjazdy.
    Tel. 511-???-???", mimo że gdy zadzwonisz, to zgłasza się alfons, a nie
    panienka.

  • 25. Data: 2006-03-01 03:48:19
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    > Jesli wyprodukujesz nóż, a ktoś nim dokona zabójstwa to ty też odpowiesz za
    pomocnictwo i zostaniesz ukarany

    Niestety nie masz racji.
    Gość przedstawiający cudzą pracę magisterską, bo ta praca niestety nie
    jest jego odpowie za oszustwo i próbę wyłudzenia tytułu magistra.
    Osoba pisząca pracę, jeśli jej udowodnią, że wiedziała co pisze odpowie
    za pomocnictwo.

  • 26. Data: 2006-03-01 07:04:43
    Od: Dominik & Co <D...@w...pl>

    Andy K. napisał(a):

    > oferujemy profesjonalne i szybkie pisanie "wzorów" prac naukowych
    > Pisanie wzorów prac nie jest karalne.

    A jeśli jeszcze da klientowi do podpisania oświadczenie, że nie będzie
    przedstawiał tej pracy jako swojej czy coś w tym sensie... IMHO nie
    da mu się nic zrobić.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 27. Data: 2006-03-01 10:35:03
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl> napisali:
    > nie, bo noze nie sa do tego przeznaczone.

    Jak to nie? Tacy np. komandosi nosza noze, zeby sobie kanapki robic?

    . KRZYZAK ############ UWAGA! ################.
    . Skierniewice ####################################.
    ......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl ..

  • 28. Data: 2006-03-01 15:01:44
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    pl> napisali:

    > Jak to nie? Tacy np. komandosi nosza noze, zeby sobie kanapki robic?

    komandosi maja prawo zabijac w pewncych okolicznosciach czyz nie ?

    P.

  • 29. Data: 2006-03-01 18:36:44
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    Dnia 2006-02-28 15:01, Użytkownik scream napisał:

    > Masz coś jeszcze do dodania, czy po prostu tak sobie klepiesz bzdury, bo Ci
    > sie nudzi i nie masz co robić?

    Też klepiesz bzdury a z zasadzie ideologizmy. W praktyce jest tak, że co
    najwyżej niedoszły magister dostanie w kość za oszustwo. Najczęściej
    jest tak, że ów pacjent nie sypnie kolegi a jeśli już uda się ustalić
    kto mu pomagał, są nikłe szanse na udowodnienie mu tego. Ja jeszcze nie
    słyszałem o przypadku ukarania kogoś za pomocnictwo pisania pracy
    magisterskiej. Zresztą temat nie tak dawno wałkowany. Archiwum się kłania.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 30. Data: 2006-03-01 20:04:20
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 01 Mar 2006 19:36:44 +0100, "Michał \"Kaczor\" Niemczak"
    napisał(a):

    > Też klepiesz bzdury a z zasadzie ideologizmy.

    To interesujące. Masz coś jeszcze do dodania?

    > W praktyce jest tak (...)
    > Najczęściej jest tak (...)

    To nie jest grupa o "w praktyce" albo "najczęściej", tylko o prawie, a
    jeśli chodzi o prawo to osoba pisząca pracę magisterską dla kogoś może
    zostać (a wg mnie powinna, ale nie ma znaczenia co ja o tym myślę) ukarana
    za pomocnictwo.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl