  • Data: 2002-04-08 15:18:14
    Temat: Re: czy musze sie zameldować?
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl000> szukaj wiadomości tego autora

    | Swietnie, ale ja sie odnioslem tylko do stwierdzenia ze
    | "meldunek polega na zgloszeniu" co jest nie do konca
    | prawda, bo zglaszac trzeba w towarzystwie i za
    | przyzwoleniem osoby bedacej wlascicielem lokalu.
    | Niestety wiec nie zawsze jest to formalnowc wykonalna.
    |
    | Pozdrawiam
    | Arris

    Oj, czepiasz się, zapewne całe nieporozumienie wynikło z tego że napisałem
    "nie trzeba koniecznie mieszkać we własnym mieszkaniu" - ale nie miałem tu
    na myśli posiadania tytułu prawnego do zajmowania lokalu, tylko to, że jeśli
    się jest właścicielem jakiegoś lokum, nie oznacza, że mieszka się w nim na
    stałe.
    In casu: Kolega Shaman jako właściciel mieszkania (czy też ograniczonego
    prawa rzeczowego, żeby nie było się czego uczepić) może nadal twierdzić, że
    mieszka stale u rodziców, mimo iż posiada własne mieszkanie.

    Marcin ;)