  • Data: 2002-04-09 08:22:21
    Temat: Re: czy musze sie zameldować?
    Od: "Shaman" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nadmienię, ze formalnie już się przemeldowałam, zatem wszystkie dokumenty,
    > na których widnieje stary adres tracą ważność? A co z paszportem? Czy
    > również trzeba wyrobić nowy?

    skoro sie zgadza sie adres zameldowania to pewnie tak.. :-( dlatego chce
    tego uniknąć.. poza tym na wszystkich umowach o prowadzenie konta
    bankowego, o ubezpieczenie na zycie itd. jest kluzula, ze zobowiazujesz sie
    niezwlocznie powiadamiać o zmianie miejsca zameldowania.. jest tego tyle ze
    nie jestem pewien czy o wszystkim pomysle...

    PZDR
    Shaman