  • Data: 2004-01-27 14:14:26
    Temat: Re: czy można stracic prawko za jazde rowerem po parku?
    Od: "Marek MANO" <m...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "kam" <k...@p...onet.plX> napisał w wiadomości

    > Faktycznie, zapomniałem, że to był rower. Sprawę uznania za drogę
    > publiczną normuje USTAWA
    > z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych. Zgodnie z nią drogą
    > publiczną jest droga zaliczona na podstawie tej ustawy do jednej z
    > kategorii dróg, z której może korzystać każdy, zgodnie z jej
    > przeznaczeniem, z ograniczeniami i wyjątkami określonymi w tej
    > ustawie lub innych przepisach szczególnych.
    >
    > Jedyną z tych kategorii, która mogła by wchodzić w rachubę moim
> [...]

    Czyli można jeżdzić po pijaku po miedzy między polami nie narażając się na
    sankcje?
    A administracje dla porządku powinny w regulaminach osiedli dodać przepis,
    ze nie wolno jeździć po parkingu po pijaku?
    Spotkałem się też z opinią, że jeśli w grę wchodzi bezpieczensto ruchu, to
    odpowiednie przepisy mogą być stosowane na drogach wewn. prywatnych itp.
    Prawda li to?
    Wracając do sprawy, alejka rzeczywiście ma szanse być publiczną.
    --
    Pozdrawiam,
    Marek MANO