  • Data: 2004-01-27 22:13:32
    Temat: Re: czy można stracic prawko za jazde rowerem po parku?
    Od: lexm <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "Marek MANO" <m...@w...poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:bv3cn4$q4t$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    > Sąd może zabrać prawo jazdy za prowadzenie pod wpływem pojazdu w ruchu
    > lądowym, wodnym i powietrznym. Pijany rowerzysta to standard i nic w tym
    > dziwnego. Spotkałem się z zabraniem prawa jazdy pijanemu maszyniście oraz
    > motorowodniakowi. I co oni mają na to powiedzieć?

    witam
    jechalem na rowerze
    mialem 0,4 promila
    dostalem zakaz prowadzenia pojazdow niemechanicznych ( jak rower,
    furmanka...) na 0,5 roku + 200 zl grzywny + koszty postepowania.
    zaciagnelem porady i okazalo sie ze gdybym przekroczyl 0,5 promila to
    bylbym juz przestepca i napewno pozegnal bym sie z prawem jazdy
    a tak to lezalo tylko w gestii sedziego.
    wybralem opcje rozpatrzenia mojego przypadku na posiedzeniu bez mojego
    udzialu, po uprzednim zgodzeniu sie na proponowana mi, przez policjanta
    prowadzacego sprawe, kare.
    w sumie to chyba mozna powiedziec ze mi sie upieklo, a wiem ze bylem
    oskarzany z paragrafu z ktorego moglem stracic takze i prawko

    pozdrawiam