  • 1. Data: 2005-10-18 06:48:12
    Temat: czy mozna .....
    Od: "visor" <t...@w...pl>

    witam
    mam takie dosyc moze smieszne pytanie ale w tym roku szpaki w ogrodzie matki
    skonsumowaly prawie wszystkie owoce, wiec czy mozna je odstrzelic z broni
    pneumatycznej ( czy nie trzeba jakis zezwolen albo cos)czy sa w ogole pod
    ochrona i trzeba sie meczyc z jakimis odblaskami/ strachami :|
    pozdrawiam

    visor

  • 2. Data: 2005-10-18 15:22:59
    Temat: Re: czy mozna .....
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    visor wrote:
    > witam
    > mam takie dosyc moze smieszne pytanie ale w tym roku szpaki w ogrodzie matki
    > skonsumowaly prawie wszystkie owoce, wiec czy mozna je odstrzelic z broni

    Trzeba było zebrać wcześniej ;->

    > pneumatycznej ( czy nie trzeba jakis zezwolen albo cos)czy sa w ogole pod

    Ustawa o ochronie zwierząt tego zdecydowanie zabrania. A nawet zwyczajna
    przyzwoitość.

    > ochrona i trzeba sie meczyc z jakimis odblaskami/ strachami :|

    Polecam koty.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 3. Data: 2005-10-18 16:40:43
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Polecam koty.

    Albo

    http://www.mediasklep.pl/catalog/index.php?cPath=37_
    41

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 4. Data: 2005-10-18 16:50:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tiger wrote:

    > Albo
    >
    > http://www.mediasklep.pl/catalog/index.php?cPath=37_
    41

    Koty tańsze. I mruczą :D

  • 5. Data: 2005-10-18 17:01:14
    Od: "visor" <t...@w...pl>

    witam
    dzieki za odpowiedz sprawdze tego sonic'a , zobaczymy co to da , bo to i tak
    jest tansze niz porzadna wiatrowka, (no ale na wrednego sasiada to nie
    pomorze :D)
    pozdrawiam

    visor

  • 6. Data: 2005-10-18 17:02:44
    Od: "visor" <t...@w...pl>

    wiadomości news:dj394o$mji$1@opal.futuro.pl...

    > Koty tańsze. I mruczą :D

    masz racje , ogolnie sa super , tylko troche za dlugo sie gotuja :D
    pozdrawiam

    visor

  • 7. Data: 2005-10-18 17:26:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    visor wrote:
> [...]
    > jest tansze niz porzadna wiatrowka, (no ale na wrednego sasiada to nie

    Pomorze? A może pojezierze? ;->

  • 8. Data: 2005-10-18 17:46:12
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Polecam koty.

    Nieskuteczne.Mój sierściuch spał na fotelu, a winko ptaszory zeżarły.

    Justyna

  • 9. Data: 2005-10-18 17:52:46
    Od: "visor" <t...@w...pl>

    ech...... te wredne literowki :D
    pozdrawiam

    visor

  • 10. Data: 2005-10-18 22:25:06
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Nieskuteczne.Mój sierściuch spał na fotelu, a winko ptaszory zeżarły.

    Nie wiem, czy zdajesz sobie sprawe, ze ptaszor, to latajacy sledz ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger