  • Data: 2013-10-08 00:33:55
    Temat: Re: czy mogę nagrywać spotkania w pracy?
    Od: MAG <m...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-29 15:05, yapann pisze:
    > "Karol Misiukiewicz" <k...@t...pl> wrote in message
    >
    > no ale to nie odpowieada na postawione pytanie ..
    >
    > Z tego co poczytałam nagrywać mi wolno, ale chciałabym nie musieć o tym
    > uprzedzać - co do tego nie jestem pewna

    A można wiedzieć dlaczego nie chcesz się ujawniać z nagrywaniem? Jeśli
    nagranie ma służyć egzekwowaniu ustaleń, to uczciwiej będzie ludzi o tym
    poinformować. Inaczej wygląda to na polowanie na haki. Jak się z czymś
    ujawnisz, albo co gorsza ktoś zauważy, że nagrywasz w tajemnicy, to
    ludzie poczują się szpiegowaniu i gwarantuję, że mimo, iż będzie
    dokładnie wiadomo, co kto powiedział, współpracy to nie poprawi.

    Pozdrawiam,
    MAG