  • 1. Data: 2013-09-28 12:42:14
    Temat: czy mogę nagrywać spotkania w pracy?
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    Nagrać spotkania firmowe z pracownikami (zapowiedziane) - ZTCW mogę - jednak
    czy bezwględnie muszę powiadomić o tym uczestników? (Z jakim konkretnie
    paragrafem jestem w niezgodzie nagrywając bez poinformowania?)
    (Cel nagrywania: możliwość odniesienia się do faktycznych wypowiedzi,
    wykonania precyzyjnej notatki po zebraniu czy spotkaniu, uniknięcie pewnych
    przekłamań które (umyślnie bądź też nie) zdarzają się po spotkaniach).

    ZTCW, jeśli poinformuję o nagrywaniu - to uczestnicy (współpracownicy,
    zwierzchnicy,..) nie mogą nie zgodzić się i 'kazać mi nienagrywać' , - czy
    to zgadza się? (czy może jednak mogą 'zakazać' mi tego... )

    dziękuję
    pozdrawiam.

  • 2. Data: 2013-09-28 20:20:55
    Temat: Re: czy mogę nagrywać spotkania w pracy?
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 28 Sep 2013 12:42:14 +0200, "yapann" <y...@o...pl> wrote:

> [...]
    >zwierzchnicy,..) nie mogą nie zgodzić się i 'kazać mi nienagrywać' , - czy
    >to zgadza się? (czy może jednak mogą 'zakazać' mi tego... )

    Jezeli polscy politycy moga nagrywac potajemnie i potem sie tym
    chwalic ("... to jest gwozdz do trumny Pana...), to chyba ty tez
    mozesz...

    A.L.

  • 3. Data: 2013-09-29 08:41:09
    Od: Karol Misiukiewicz <k...@t...pl>

    Dnia Sat, 28 Sep 2013 12:42:14 +0200, yapann napisał(a):

> [...]
    > zwierzchnicy,..) nie mogą nie zgodzić się i 'kazać mi nienagrywać' , - czy
    > to zgadza się? (czy może jednak mogą 'zakazać' mi tego... )

    u kolegi w pracy zawsze nagrywają, a potem przepisują jako stenogram, ale
    nikt potem tych stenogramów nie czyta.

  • 4. Data: 2013-09-29 15:05:49
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    "Karol Misiukiewicz" <k...@t...pl> wrote in message
    > u kolegi w pracy zawsze nagrywają, a potem przepisują jako stenogram, ale

    no ale to nie odpowieada na postawione pytanie ..

    Z tego co poczytałam nagrywać mi wolno, ale chciałabym nie musieć o tym
    uprzedzać - co do tego nie jestem pewna

  • 5. Data: 2013-10-04 16:16:45
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "yapann" <y...@o...pl> wrote in message
    > "Karol Misiukiewicz" <k...@t...pl> wrote in message
    > no ale to nie odpowieada na postawione pytanie ..
    > Z tego co poczytałam nagrywać mi wolno, ale chciałabym nie musieć o tym
    > uprzedzać - co do tego nie jestem pewna

    wolno, nie musisz

    problem zaczyna sie np. wtedy kiedy zostawiasz dyktafon i wychodzisz do
    toalety

    --
    http://db.org.pl/

  • 6. Data: 2013-10-04 16:24:20
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    > ZTCW, jeśli poinformuję o nagrywaniu - to uczestnicy (współpracownicy,
    > zwierzchnicy,..) nie mogą nie zgodzić się i 'kazać mi nienagrywać' , - czy to
    > zgadza się? (czy może jednak mogą 'zakazać' mi tego... )

    teoretycznie nie powinni moc zabronic (chociaz takie sprawy moga byc ujete
    w roznych firmowych regulaminach) ale zawsze moga zwolnic np. z powodu
    utraty zaufania - "ciagle nagrywala a konkurencja zaczela miec takie pomysly
    jak my" - bedziesz sie potem sadzic?

    samo wykorzystanie tez bedzie problematyczne bo uda sie tylko raz a od
    tego momentu bedziesz miala pewna latke w pracy przyszyta

    --
    http://db.org.pl/

  • 7. Data: 2013-10-04 17:12:27
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 04.10.2013 16:16, m4rkiz wrote:
    > "yapann" <y...@o...pl> wrote in message
    >
    > wolno, nie musisz
    >
    > problem zaczyna sie np. wtedy kiedy zostawiasz dyktafon i wychodzisz do
    > toalety

    jaki problem?

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 8. Data: 2013-10-04 19:00:42
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "hikikomorisan" napisał w wiadomości grup
    > jaki problem?

    Wtedy jest to nielegalne.

  • 9. Data: 2013-10-04 21:00:36
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    qwerty wrote:
    > Użytkownik "hikikomorisan" napisał w wiadomości grup
    >
    > Wtedy jest to nielegalne.

    Także wtedy, gdy w toalecie też ktoś nagrywa?

  • 10. Data: 2013-10-05 10:53:19
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "hikikomorisan" <h...@a...pl> wrote in message
    > jaki problem?

    zostawienie dyktafonu o ktorym nikt nie wie i wyjscie z pokoju zmienia
    go automagicznie w nielegalne urzadzenie podsluchowe

    --
    http://db.org.pl/