  • 1. Data: 2008-04-11 14:42:42
    Temat: czy moga zabrac kawalek działki pod chodnik???
    Od: " lunaa2" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    witam, jestem wlascicielka działki, dostałam pismo z urzedu miasta ,ze
    planuja zabrac 90 m2 pod budowe chodnika ,co ulatwi zycie ludziom pracujacym
    w poblizu i dochodzacym na przystanek, ze maja juz pozowlenie na budowe i czy
    sie zgadzam (rozumiem za darmo). Czy maja prawo zabrac mi taki kawalek ziemi
    dla "dobra publicznego"? co jesli sie nie zgodze?? przeciez konstytucja
    chroni wlasnosc. Czy moga za darmo zabrac bez rokomepnsaty, odkupienia?
    Jak to rozegrac? Nie chce pozbywac sie tego skrawka ziemi. Pomocy

  • 2. Data: 2008-04-11 14:51:44
    Temat: Re: czy moga zabrac kawalek działki pod chodnik???
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik " lunaa2" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w poblizu i dochodzacym na przystanek, ze maja juz pozowlenie na budowe

    ciekawe jak je uzyskali ?

  • 3. Data: 2008-04-11 14:59:49
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    gasper wrote:
    > Użytkownik " lunaa2" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    >
    > ciekawe jak je uzyskali ?

    prawdopodbnie w dziełce jest wyznaczony pas drogowy (w planei
    zagospodarowania, z tytułu zajęcia pasa przysługuje odszkodowanie zdaje sie
    wg cen rynkowych.

  • 4. Data: 2008-04-11 15:04:37
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > prawdopodbnie w dziełce jest wyznaczony pas drogowy (w planei
    > zagospodarowania, z tytułu zajęcia pasa przysługuje odszkodowanie zdaje sie wg
    > cen rynkowych.

    no ale ja pisałem jak zdobyli pozwolenie na budowe ?

  • 5. Data: 2008-04-11 17:46:21
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik " lunaa2" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    >
    > ciekawe jak je uzyskali ?

    A to akurat z punktu widzenia wlasciciela jest najmniej istotne.

    Wazne, jest, ze _napisali_ iz uzyskali.

    Przeciez jak bardzo chca, to i tak ten chodnik wybuduja. Tyle, ze pol roku
    pozniej. No, jak przyjedzie Jaworowicz, to rok pozniej. A jak juz wybuduja,
    to postawia budke dla straznikow miejskich, zeby nie marzli w oczekiwaniu na
    mozliwosc wystawienia mandatu za nieodsniezenie.

    Jak sie biurwy upra, to sie czlowiek dla swietego spokoju wyprowadzi w
    Bieszczady...

    Ja bym poszedl do Urzedu z pytaniem, czy zaniec ten kwit to prokuratora od
    razu, czy dopiero po odmowie podpisania umowy, w ktorej gmina odkupi pasek
    za 25% ceny terenow budowlanych w okolicy i zobowiaze sie do odsniezania
    wybudowanwgo chodnika.

    No chyba, ze ktos ma pomysl jak pozbyc sie tego kawalka ziemi w bardziej
    korzystny sposob.

    sz.