  • 1. Data: 2005-05-24 11:42:38
    Temat: czy ma szanse na podwyżkę alimentów?
    Od: "Grzesiex" <s...@g...pl>

    pytanie:
    czy moje b. żona ma szanse na podwyżke alimentów zasądzonych we wrześniu
    2004 roku w wysokości 500 zł na dwu letnie dziecko? Wszak potrzeby dziecka
    od tego czasu drastycznie nie wzrosły! Dodam że oprócz alimentów kupuję
    córce buty, ubranka, lekarstwa na co mam rachunki. Żona argumentuje że niby
    dostałem w pracy podwyżkę co jest nieprawdą.
    pozdrawiam
    Grzesiex

  • 2. Data: 2005-05-24 13:54:49
    Temat: Re: czy ma szanse na podwyżkę alimentów?
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości: news:d6v3vf$3tj$1@inews.gazeta.pl
    użytkownik *Grzesiex* napisał(a):

> [...]
    > wrześniu 2004 roku w wysokości 500 zł na dwu letnie dziecko?
    > Żona argumentuje że niby dostałem w pracy podwyżkę co jest

    Przy zasądzaniu alimentów na pewno wykazywałeś się zaświadczeniem o
    zarobkach. Na kolejnej sprawie o podwyższenie też będziesz musiał takie
    okazać. Jeśli to jest jedyny argument b.żony, to nie wiem czy przejdzie.
    Big Jack

    --
    //////
    ( o o) GG: 660675

  • 3. Data: 2005-05-24 15:17:38
    Od: "Grzesiex" <s...@g...pl>

> [...]
    > zarobkach. Na kolejnej sprawie o podwyższenie też będziesz musiał takie
    > okazać. Jeśli to jest jedyny argument b.żony, to nie wiem czy przejdzie.

    To jest jeden z argumentów, drugi to taki że nie może znaleźć pracy bo musi
    sie opiekować dzieckiem mimo że ofiarowałem jej pomoc, chciałem wziąść córkę
    do siebie, może również zostawiać ją na czas pracy u moich rodziców.

  • 4. Data: 2005-05-24 15:40:33
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 24 maj o godzinie 17:17, na pl.soc.prawo, Grzesiex napisał(a):

    > To jest jeden z argumentów, drugi to taki że nie może znaleźć pracy bo musi
    > sie opiekować dzieckiem

    za 1000 zł/miesięcznie - to spokojnie znajdzie żłobek/przedszkole albo
    opiekunkę dla dziecka na czas kiedy ona będzie pracowała.

    Częstokroć za duuużo mniejsze pieniądze musza wyżyć całe rodziny a nie samo
    dziecko. A z Twojego postu wynika że alimenty są zasądzone tylko na
    potrzeby dziecka.

    > mimo że ofiarowałem jej pomoc, chciałem wziąść córkę do siebie, może
    > również zostawiać ją na czas pracy u moich rodziców.

    Ale jej jest pewnie tak wygodniej, czy przy rozwodzie było orzeczenie o
    winie rozpadu waszego małżeństwa?

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 5. Data: 2005-05-24 16:24:47
    Od: Paweł Nowacki <b...@f...eu.org>

    Grzesiex napisał(a):
> [...]
    > córce buty, ubranka, lekarstwa na co mam rachunki. Żona argumentuje że niby
    > dostałem w pracy podwyżkę co jest nieprawdą.

    Na jakie alimenty ma szanse moja znajoma w momencie kiedy jej byly maz
    otrzymuje wynagrodzenie miesieczne 1500 - 1800 zl, a na papierku jego
    pracodawca wystawi 800zl (juz o tym jej mąż ją poinformowal). Czy takie
    zaświadcznie można sprawdzić z zeznaniami w US? Co jeżeli tam również są
    podawane nieprawidłowe dane?

    --
    Pawel Nowacki (b...@f...eu.org - Subject: "NETGROUPS")
    tel. +48 600 100 825, icq# 32149351

  • 6. Data: 2005-05-24 16:24:52
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    Artur Ch. wrote:

    > Ale jej jest pewnie tak wygodniej, czy przy rozwodzie było orzeczenie o
    > winie rozpadu waszego małżeństwa?

    To już jest pytanie dotyczące ew. alimentów na żonę, a nie na dziecko.

    --
    MArta
    m...@N...pl

  • 7. Data: 2005-05-25 01:28:35
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Paweł Nowacki" <b...@f...eu.org> napisał w wiadomości
> [...]

    Ma szanse. Sady rodzinne w swej madrosci orzekaja czasami bardzo kuriozalne
    wyroki... niezstety zazwyczaj na korzysc mamuski. Ale nie zapomnij, ze te
    pieniazki ida na TWOJE dziecko... oczywiscie tutaj troszeczke przesadzilem
    :)

    Wszak potrzeby dziecka

    No to sedzina moze powiedziec, ze zamiast kupowac dziecku, pieniazki daz b.
    zonie a ona dziecku co bedzie potrzebne kupi. Nietety takie teksty czasami
    padaja na sali sadowej.:/

    Żona argumentuje że niby

    Ma zapewne wywiadowce albo sam sie chwalisz :)
    Pozdrawiam Maver