  • 1. Data: 2005-05-24 09:47:25
    Temat: Urząd Skarbowy - udostępnianie danych osobom z ulicy... brak słów
    Od: Patryk Sielski <p...@e...pw.edu.pl>

    Witam. Moja sprawa spadkowa powoli się kończy, ale atrakcje ciągle są.

    Krótki opis. Złożyłem zeznanie do podatku spadkowego. Po jakimś czasie
    współwłaściciel firmy po spadkodawcy powiedział mi, że 'zapomniał' o
    jednym pojeździe. Ponieważ studiuję i pracuję w innym mieście
    powiedziałem, żeby wziął ksero dowodu rejestracyjnego i złożyć w US,
    a korektę zeznania ja złożę pocztą. Ogólnie to rzeczony współwłaściciel
    bruździ mi w sprawie nielicho.

    Zadzwoniłem do US zapytać, czy doniósł już te dokumenty i okazuje się,
    że nie tylko doniósł. Obejrzał sobie moje zeznanie i DOPISAŁ do
    zeznania pojazd i jego wartość (oczywiście zawyżoną, żebym zapłacił
    większy podatek). Oczywiście po krótkim ochrzanie z mojej strony pani
    z US mnie przeprosiła, ale dane dotyczące mojego spadku wyciekły wprost
    do obozu nieprzyjaciela...

    Normalnie wymiękłem. Z jednej strony, żeby coś zrobić trzeba mieć milion
    druków, zaświadczeń; z innej wchodzi człowiek z ulicy i zmienia
    zeznanie podatkowe. Już w tym kraju mnie nic nie zdziwi...

    --
    -= Patryk Krzysztof Sielski | (602) 643804 | GG: 3189324
    -= Urządzenia i projekty elektroniczne na zamówienie

  • 2. Data: 2005-05-24 11:00:35
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Patryk Sielski" <p...@e...pw.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:1116928043.565219@pdp...
> [...]
    > druków, zaświadczeń; z innej wchodzi człowiek z ulicy i zmienia
    > zeznanie podatkowe. Już w tym kraju mnie nic nie zdziwi...

    A ja się zastanawiam, czy już ktoś wpadł na pomysł, żeby składać w cudzym
    imieniu NIP-3 ze swoim numerem konta. Przecież nikt nie sprawdza kto składa
    tę deklarację. Zrobić taką akcję w czasie zwrotów podatku przy użyciu lewego
    konta to chyba nie problem?

    L.

  • 3. Data: 2005-05-24 11:04:33
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Liwiusz napisał(a):
> [...]
    > tę deklarację. Zrobić taką akcję w czasie zwrotów podatku przy użyciu lewego
    LOL
    fakt, chyba nikt na to dotychczas nie wpadl

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 4. Data: 2005-05-24 12:20:16
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Dnia Tue, 24 May 2005 13:00:35 +0200, Liwiusz napisał(a):

> [...]

    > tę deklarację. Zrobić taką akcję w czasie zwrotów podatku przy użyciu lewego

    NIP-3 to chyba nikt, ale w Lubinie do US wpłynęła informacja o zmianie
    numeru konta Volkswagena - zwrot poszedł na nowe konto. Całkiem ładna
    forsa...

    3mcie się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski