  • 1. Data: 2005-05-24 12:14:19
    Temat: Prawo pracy a ciąża...
    Od: "Sebastian 'Sebecco' Grabowski" <m...@j...w.sigu>

    Witam :)

    Chciałbym się dowiedzieć dla znajomej takiej rzeczy (w Malborku nikt mi
    nie był w stanie pomóc, na necie nie znalazłem):

    Czy jeśli nauczycielka, która ma umowę na czas nieokreślony w szkole
    (podlega pod kartę nauczyciela), jest w ciąży - aktualnie 6-7 tydzień.
    Pójdzie w najbliższe wakacje na zwolnienie lekarskie to czy potem
    przedłuża się urlop macierzyński o czas zwolnienia?
    Termin porodu jest przewidziany na okres między 15.12 a 15.01.2006.

    1/ Czy prawo pracy daje taką możliwość przedłużenia później urlopu
    macierzyńskiego, jeśli w czasie ciąży było się na zwolnieniu lekarskim?

    2/ Jakie są podstawy prawne w tej kwestii - art/ustawa ??

    --
    ,.--. [Sebastian Grabowski " Sebecco" GG:5064727]
    /o`,- ). -------- http://printing.w.interia.pl --------

  • 2. Data: 2005-05-24 12:58:47
    Temat: Re: Prawo pracy a ciąża...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sebastian 'Sebecco' Grabowski" <m...@j...w.sigu>
    napisał w wiadomości news:xn0e2ms59dn5mb000@news.gazeta.pl...

    Jeśli będzie w czasie wakacji na zwolnieniu lekarskim, to muszą jej
    oddać urlop wypoczynkowy. Za wakacje oddają 6 tygodni. Może to wziąć po
    zakończeniu urlopu macierzyńskiego.

  • 3. Data: 2005-05-24 13:56:58
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Sebastian 'Sebecco' Grabowski wrote:
    > Witam :)

    Jeśli pójdzie na zwolnienie lekarskie, to będzie na zwolnieniu lekarskim.
    Ma się to nijak do urlopu macierzyńskiego.
    Równie dobrze może całą ciążę przesiedzieć na zwolnieniu lekarskim, o
    ile lekarz takie wypisze.
    Macierzyński może wziąć po porodzie, albo dwa(chyba) tygodnie przed porodem.
    Niewykorzystany urlop wypoczynkowy odbierze po powrocie do pracy.
    Wszystko jest na stronach zusowskich.