  • Data: 2006-03-10 16:17:37
    Temat: Re: czy czlowiek ma prawo pobic policjanta...
    Od: Critu <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał "Kaczor" Niemczak napisał(a):

    > Z postu przedpiścy wywnioskowałem, iż ten zareagował agresją dopiero w
    > momencie, gdy tamten się zamachnął pałką. Nie rozumiem skąd teoria, że
    > zaatakował "człowiek z laptopem" a reakcją późniejszą "policjantów"
    > była próba użycia pałki. Z tego co napisałeś wynikało by, że
    > zaatakował cywil a policjanci usiłowali się bronić a chyba nie tak było.
    >
    > Kaczor
    Ale moim zdanie tu nie chodzi o to jak było, lecz o to co może być. A
    jak myślisz komu uwierzą temu jednemu trzeźwemu człowieczkowi, który
    pobił i uciekł policjantom, czy tym dwóm (zakładając że to jednak nie
    byli przebierańcy) pożal się Boże "policjantom".

    Gdyby ten człowieczek ten fakt zgłosił, to miałby szansę na to, że mu
    uwierzą.