  • Data: 2006-03-10 17:40:35
    Temat: Re: czy czlowiek ma prawo pobic policjanta...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. wrote:

    > znasz urzadzenie SITA? Wiesz n ajakiej zasadzie to dziala, i czym jest
    > stan alfa?

    Zależy. Jeśli masz na myśli lekką hipnozę, to takie coś w ogóle jest
    nielegalne. Podobnie jak podawanie pentotalu sodowego.

    > tu sie zgodze, jednak jezlei sprawdzamy kilka osob to raczej malo
    > prawdopodobnym by kazda z nich wmowila sobie klamstwo (to nie takie proste)

    No to co?

    Będziesz miał 'dowód' wiarygodny dla np. 90% populacji (liczba z sufitu)
    - ale jak swierdzisz, że przesłuchiwany świadek akurat należy do tej
    części, która potrafi sobie skutecznie wmówić kłamstwo na czas badania?

    Równie dobrze można by w przypadku bójki z udziałem emeryta i 20-latka
    automatycznie wskazywać młodszego jako tego, który zaczął, "bo mało
    prawdopodobne jest to, że to emeryt zaczął".