  • 1. Data: 2008-12-05 22:18:57
    Temat: "czas trwania umowy"
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    witam serdecznie!
    co oznacza sformulowanie "czas trwania umowy"?
    podpisalem z urzedem pracy umowe ("zawarta w dniu", nie ma do kiedy) o
    przyznaniu srodkow na podjecie dzialalnosci i jest tam zapisane, ze urzad pracy
    moze przeprowadzac u mnie kontrole w czasie trwania umowy i mam to umozliwic.
    umowa w skrocie zawiera informacje, ze przekazane sa srodki, ze mam
    udokumentowac wydatki, nie zatrudniac sie i prowadzic dzialalnosc przez 12
    miesiecy i trzymac dokumentacje odnosnie dotacji przez 10 lat.

    i pytanka:
    1. jaki wiec jest ten czas trwania umowy?
    2. czy UP moze ode mnie wymagac dokumenty potwierdzajace prowadzona dzialalnosc
    (pytam z czystej ciekawosci) jesli nie ma o tym wzmianki w umowie?
    3. czy jesli skladajac wniosek podpisalem dokument, w ktorym potwierdzam
    zapoznanie sie z regulaminem w sprawie przyznawania bezrobotnemu środków na
    podjęcie działalności gospodarczej oraz form zabezpieczenia zwrotu otrzymanych
    środków w Powiatowym Urzędzie Pracy, w ktorym stoi: "...umożliwienia
    pracownikom Urzędu przeprowadzenia kontroli w miejscu prowadzenia
    działalności..." to czy mnie to obowiazuje podczas trwania umowy i po?

    z gory dziekuje i pozdrawiam
    p.g.

  • 2. Data: 2008-12-06 06:08:11
    Temat: Re: "czas trwania umowy"
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    gardziej pisze:

    > 1. jaki wiec jest ten czas trwania umowy?

    Jak można podpisać umowę której się nie rozumie ??

    > 2. czy UP moze ode mnie wymagac dokumenty potwierdzajace prowadzona
    > dzialalnosc (pytam z czystej ciekawosci) jesli nie ma o tym wzmianki w
    > umowie?

    jeśli wynika to z umowy lub ustawy o pormocji zatrudnienia lub czegoś tam.

> [...]
    > "...umożliwienia pracownikom Urzędu przeprowadzenia kontroli w miejscu
    > prowadzenia działalności..." to czy mnie to obowiazuje podczas trwania

    W trakcie pewnie tak, ale po to pewnie nie. Ale poza tym pewnie urząd
    znajdzie4 sobie inną podstawę prawną do prowadzania kontroli również po.

    --
    @2008 Johnson
    Im bardziej chore państwo, tym więcej w nim praw.

  • 3. Data: 2008-12-06 21:17:35
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    > Jak można podpisać umowę której się nie rozumie ??

    nie bylo to az na tyle wazne, zebym mial wstrzymywac sobie dotacje przez
    nanoszenie uwag do umowy

  • 4. Data: 2008-12-07 19:48:26
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    gardziej pisze:

    > nie bylo to az na tyle wazne, zebym mial wstrzymywac sobie dotacje przez
    > nanoszenie uwag do umowy

    Jak nie było ważne to nie mogło też stać się ważne, a więc nadal jest
    nieistotne.

  • 5. Data: 2008-12-07 20:59:11
    Od: kuba <j...@g...com>

    gardziej pisze:
> [...]
    > 12 miesiecy i trzymac dokumentacje odnosnie dotacji przez 10 lat.
    >
    > i pytanka:
    > 1. jaki wiec jest ten czas trwania umowy?

    10 lat.

    --
    pozdrawiam
    kuba