  • 1. Data: 2003-12-27 14:28:19
    Temat: czas na odpowiedz
    Od: "Adamson" <a...@p...onet.pl>

    Witam

    Zastanaiwam sie ile (ustawowo lub zgodnie z KC) jest dni na odpiowiedz na
    zmiane warunkow wczesniej podpisanej umowy. Otrzymalem pismo z nowym
    regulaminem (jednak to nie byl list polecony) i ile teraz mam dni na
    odpowiedz i od kiedy ten czas sie liczy. Bede serdecznie wdzieczny za
    konkretne odpowiedzi.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-12-27 18:21:05
    Temat: Re: czas na odpowiedz
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    Adamson wrote:

> [...]
    > regulaminem (jednak to nie byl list polecony) i ile teraz mam dni na
    > odpowiedz i od kiedy ten czas sie liczy. Bede serdecznie wdzieczny za

    no to będzie konkretnie ;)
    Rozumiem, że zmieniono regulamin i chodzi o wypowiedzenie umowy... Więc
    jeśli nie jest to inaczej określone w umowie (regulaminie) to
    niezwłocznie. Od momentu otrzymania informacji o zmianach.

    KG

  • 3. Data: 2003-12-27 18:52:34
    Od: "Adamson" <a...@p...onet.pl>

    tylko co rozmumiemy przez niezwlocznie, czy np 30 dni tak jak w przypadku
    rekojmi ??

  • 4. Data: 2003-12-27 22:20:23
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    Użytkownik "Adamson" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > tylko co rozmumiemy przez niezwlocznie, czy np 30 dni tak jak w przypadku
    > rekojmi ??

    niezwlocznie = bez zbednej zwloki :-)

    NoMAD