eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczarna lista › Re: czarna lista
  • From: "castrol" <j...@w...cruso.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <cicf9v$a3e$1@sunflower.man.poznan.pl> <414acc3e$1@news.home.net.pl>
    <ciek7u$qqj$1@sunflower.man.poznan.pl> <414ec306$1@news.home.net.pl>
    <13s7i24e2n59e$.dlg@fromowania.de>
    <P...@A...portezjan.zabrze.pl>
    <8...@e...com>
    Subject: Re: czarna lista
    Date: Tue, 21 Sep 2004 10:32:11 +0200
    Lines: 42
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
    NNTP-Posting-Host: 80.55.30.130
    Message-ID: <414fe70b$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1095755531 80.55.30.130 (21 Sep 2004 10:32:11 +0200)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: j...@c...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:242196
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał w wiadomości
    news:83f9bxgvx46c.dlg@elektro-instal.com...

    >
    > Po pierwsze, nie mógł tego klient stwierdzić, skoro nawet nie odebrał
    > przesyłki - nieprawdaż? Więc o niezgodności nawet nie może być wzmianki!

    Ale nie musi nawet wystapic niezgodnosc, klient moze zwrocic towar bez
    powodu bo do tego ma prawo!!!


    > Dobra, ale weżmy pod uwagę że jeżeli już klient zwraca towar bo ten ma
    > odcień błękitu lazurowego a nie jak na stronie błękitu francuskiego ;)
    > Jak bronić się w takim przypadku? Trzeba dowieść że kolor jest dobry na
    > stronie, tylko kupujący ma stary monitor i kolory ma już wyblakłe? ;)

    Klient wogole nie musi sie Tobie tlumaczyc, ma prawo do tego zwrotu

    > Jeżeli ktokolwiek zmusi mnie do wysyłania przesyłek do klienta które je
    > póżniej zwraca - to należy mu się nagroda Nobla.

    Tyle ze to ty w tym wypadku tracisz, bo rynek jest wolny i niezadowolony
    klient pojdzie zrobic zakupy do innego sklepu, a czesto jeszcze bedzie
    wszystkim odradzac Twoj sklep.
    Zastanow sie kto w tym przypadku bedzie stratny, bo napewno nie klient

    > jest to najlepszy sposób na znokautowanie konkurencji, poprzez zamówienie
    > np. 1000 przesyłek przez swoich znajomych, towarów od konkurencyjnej firmy
    > i odesłanie ich w dozwolonym terminie.

    Czyli wszystkich z gory traktujesz jak oszustow??
    Wybacz, ale ja nie chcialbym robic zakupow w Twoim sklepie bo mogloby sie to
    zle skonczyc

    Pozdrawiam
    Jacek

    PS. A powody nieoderbania paczki moga byc rozne, nawet chwilowy brak
    gotowki, co tez sie zdarza


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1