eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczarna lista › Re: czarna lista
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Artur Ch." <s...@r...pbz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czarna lista
    Date: Mon, 20 Sep 2004 18:28:27 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 74
    Message-ID: <1p213nemw7z6$.dlg@elektro-instal.com>
    References: <cicf9v$a3e$1@sunflower.man.poznan.pl> <414acc3e$1@news.home.net.pl>
    <ciek7u$qqj$1@sunflower.man.poznan.pl> <414ec306$1@news.home.net.pl>
    <13s7i24e2n59e$.dlg@fromowania.de> <414eed2d$1@news.home.net.pl>
    Reply-To: s...@r...pbz
    NNTP-Posting-Host: bqt82.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1095697702 27314 83.29.87.82 (20 Sep 2004 16:28:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 20 Sep 2004 16:28:22 +0000 (UTC)
    X-User: faka700
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.14.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:242063
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 20 wrz o godzinie 16:46, na pl.soc.prawo, castrol napisał(a):


    >> Nie możesz odmówić obsługi nierzetelnego klienta?
    >
    > nierzetelnego?? To ze ktos korzysta z przyslugujacego mu prawa nie oznacza
    > wcale ze jest on nierzetelny
    >
    >> Wcześniej zwrócił towar bo /tak mu się jakoś niespodobał, był towar inny
    >> niż na folderze, stronie internetowej/ - i teraz przy kolejnym zamówieniu
    >> twierdzisz że nie maja o\prawa odmówić obsłużenia tego klienta? :DDD
    >
    > Tak, moze zwrocic bez podania przyczyny.


    Weź głębszy oddech, wychyl się przez okno bądź zaczerpnij w inny sposób
    świeżego powietrza, i przeczytaj co napisałem i pomyśl.
    Klient "A" zamawia w sklepie internetowym pytającego jakiś towar. Ten
    właściciel sklepu na _swój_ koszt wysyła ten towar i ponosi określone
    koszty - prawda? Teraz ten klient "A" zwraca towar jak to ładnie określiłeś
    *bez podania przyczyn*.
    Tych osób "A" będzie np. 1000 /krewni, przyjaciele właściwej osoby "A"/ - a
    wszyscy oni zgodnie z prawem zwracają ów zamówiony towar bez podania
    przyczyny.
    Weź kalkulator i policz jaką stratę poniósł właściciel tego sklepu
    internetowego - zmusisz go prawnie, humanitarnie by np. po tygodniu do
    jednej z takich osób "A" znowu wysłał jakiś towar??


    > Sadzac po tym co piszesz to odnosze wrazenie ze Twoj sklep jest malo
    > rzetelny.


    Nie mam sklepu.
    o *mojej* rzetelności nie Tobie dyskutować bo nie masz po temu żądnej
    podstawy.


    > Ciekawe jakby ktos mial wobec was roszczenia gwarancyjne to tez na czarna
    > liste go??


    A skąd wysuwasz teraz argument z gwarancją i jaki to ma związek z tematem?
    Zabrakło Ci argumentów? /choć wogóle ich nie miałeś/


    > Bo jest nierzetelny i chce skorzystac z przyslugujacego mu prawa??


    O co chodzi bo tego wogóle nie można zrozumieć?
    powtarzam po raz drugi - temat gwarancji nie ma związku z wątkiem.


    >> hehehehe - najnormalniej w świecie mówię klientowi żeby spadał na księżyc,
    >> że jest nieodpowiedzialny itd itp. Nie obsłuże go.
    >
    > No to tylko zle swiadczy o Twoim sklepie, chociaz z drugiej strony
    > oszczedzasz klientowi klopotow :)


    Uparłeś się przy sklepie...... na podstawie czego wnosisz iż posiadam
    sklep? Kula? fusy? Tarot ..... ???? :P

    Przeczytaj posta i zmuś /przedstaw proszę argument logiczny/ właściciela
    sklepu internetowego do *powtórnego* obsłużenia klienta który zwrócił towar
    bez podania przyczyny.



    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/naprawa_komputera.pdf

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1