eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawocyfra + probelm z kartą › Re: cyfra + probelm z kartą
  • Data: 2008-10-29 19:16:41
    Temat: Re: cyfra + probelm z kartą
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "BETON" <B...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:ge9vvm$518$1@news.onet.pl...

    Skoro CYFRA+ przestała Ci świadczyć usługi, to przecież nie Ty zrywasz
    umowę, tylko oni. A ich owe 3 miesiące nie obowiązują? Ja Ci radzę wysłać
    maila z ich centrum internetowego. Ja ostatnio miałem dwie sprawy i obydwie
    w ten sposób po mojej myśli załatwiłem. Może i Tobie się uda. Napisz im, ze
    zaprzestali Ci świadczyć usług, stara karta nie działa, nowej nie
    przysłali, a lokalny dystrybutor chce od Ciebie wyłudzić te dodatkowe 100
    zł. W związku z czym wzywasz ich do natychmiastowego wznowienia świadczenia
    usług, albo niech sobie zabiorą sprzęt. W tym samym piśmie nakaż im
    odliczyć sobie odpowiednią część abonamentu za okres od chwili wyłącznie
    sygnału do chwili dostarczenia Ci karty.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1