  • Data: 2008-10-29 15:37:28
    Temat: cyfra + probelm z kartą
    Od: "BETON" <B...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Kożystam z cyfry + kilka lat,
    ostatnio robili wielką wymiane kart na nowe- wysyłając je pocztą.
    Ja jednak takowej nie otrzymałem.
    Stare przestały odbierać.

    Wiec dzownie- baba mowi, prosze iść do dystrubutora to da osobiście.
    Poszedłem,
    Stwierdził ze do 28 października karty wydawali za darmo
    teraz kosztują 100zł....
    Karty wysyłają zwykłą pocztą a jak jak sie zgubią to klient ma płaić 100zł :)
    Wiec mówie- mu ze w takiej sytuacji rozwiązuje umowe- OK- powiedział-
    czas wypowiedzenia 3 m-c
    Jednak dodał ze jako ze tuner mam na "wypożyczenie" musze oddać z tą " nową
    kartą"
    Kartą której nie dostałem.- a która kosztuje juz 100zł
    Jego nie interesuje karta którą dostałem przy zakupie dekodera, którą mam
    Bez tej karty nie rozwiąze umowy bo on napisze ze "brak karty" i bedzie pewnei
    kara 100zł-=- stara sie nie liczy :)
    Dla mnie to nie normalna sytuacja-
    Jak myślcie jak rozwiązać sprawe. ?
    Jak dostane karte moge używac CYfry dalej-
    Jak mam płaicć 100zł chętnie z nich zrezygnuje....