eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawocwaniactwo sklepu komputerowego › Re: cwaniactwo sklepu komputerowego
  • Data: 2012-01-15 11:32:05
    Temat: Re: cwaniactwo sklepu komputerowego
    Od: K <...@...c> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 12-01-2012 22:20, Irokez pisze:
    > bym kazał oddać mi dysk i sam bym załatwił. I gwno by mnie obchodziło że
    > gdzieś tam poszedł jakby się tłumaczyli. Nie zgadzasz się na ich
    > propozycję i odbierasz dysk.
    > Wysyłasz do przedstawiciela. Tutaj paragon nie jest potrzebny, decyduje
    > gwarancja fabryczna.
    > Drukujesz RMA, i wysyłasz kurierem na swój koszt (jak wysyłałem przez
    > TanieKrurier za 19 zeta), spowrotem odsyłają na ich koszt. Musisz
    > kurierem wysłać.

    o i tak chyba zrobie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1