    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: cuchnie [Dwie policyjne notatki A1 w Rzepie]
    Date: Fri, 20 Oct 2023 13:31:00 +0200

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Już kiedyś to pisałem, ale zrobię to jeszcze raz, bo powtarzanie jest matką
    > nauki.
    > Za każdym razem idziesz w zaparte, dzięki czemu osiągasz taki sam efekt jak
    > Jedraszewski broniący wiary. Beton się konsoliduje, za to reszta dochodzi
    > do wniosku, że nie warto z takimi gadać.

    Bądź cynikiem i korzystaj z pomocy w przewidywaniu co policjant
    *w sądzie* może mówić. Tu jest grupa pl.soc.PRAWO, polityka to na

    To że ciebie ma małe szanse przekonać nie znaczy że _bezstronny_ Wysoki
    Sąd to odrzuci (w całości). Dla mnie to co pisze Robert sprowadza się do
    tego że konkretna treść notatki ("każde słowo") może mieć duże
    znaczenie. Może "wysokiej rangi policjant" sobie obił dupę blachą po
    linii wyjaśnień Roberta a może poszedł w treści za bezczelnie.

    *Pierwsze* źródło:
    https://www.rp.pl/przestepczosc/art39296821-tragiczn
    y-wypadek-na-a1-czy-ktos-kryl-kierowce

    --