  • Data: 2023-10-20 12:54:13
    Temat: Re: cuchnie
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 20 Oct 2023 12:07:36 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Tylko dziennikarzom dzielnie walczącym o prawdę umknął jeden drobny,
    > choć krytycznie w tym wypadku ważny szczegół. Ani jedna, ani druga
    > notatka nie ma znaczenia dowodowego. Dowodem w sprawie są oględziny oraz
    > opinia biegłego. Jeszcze przesłuchania świadków.

    Już kiedyś to pisałem, ale zrobię to jeszcze raz, bo powtarzanie jest matką
    nauki.
    Za każdym razem idziesz w zaparte, dzięki czemu osiągasz taki sam efekt jak
    Jedraszewski broniący wiary. Beton się konsoliduje, za to reszta dochodzi
    do wniosku, że nie warto z takimi gadać.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com