eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawocrosspost banki i prawo - nieautoryzowana transakcja kartą z przez internet - co zrobić? › Re: crosspost banki i prawo - nieautoryzowana transakcja kartą z przez internet - co zrobić?
    From: "witrak()" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.biznes.banki
    Subject: Re: crosspost banki i prawo - nieautoryzowana transakcja kartą z przez
    internet - co zrobić?
    Date: Fri, 03 Feb 2012 16:19:54 +0100

    Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote on 2012-02-03_15:32
    > On 2012-02-03, witrak() <w...@h...com> wrote:

    > Sugerowanie że duży potentat w branży IT jest firmą typu "pobieraczek"
    > i pozwala sobie na podobne zagrywki jest cokolwiek zabawne. Sorry,

    Wybacz, ale jesteś naiwny :-)
    Wszak "pecunia non olet", jak mawiali starożytni, więc *każda*
    firma "orze jak może".
    Sam miałem tego typu zdarzenie z firmą podobnej wielkości
    (BulkRegister, jeden z większym rejestratorów domen na świecie).
    Nie było opcji do zaznaczenia, a pierwszy miesiąc usługa była darmo.
    Oczywiście to duża firma, więc jak tylko oprotestowałem
    ściągnięcie kasy, to natychmiast bez dyskusji zwrócili.
    Ale sama oferta miała tak umieszczoną opcję wyboru, że mimo, że
    samodzielnie jej nie zaznaczyłem (jestem "pies na takie
    kombinacje"), to przy ponownym wejściu na stronę podsumowania -
    tuż przed płatnością - nagle zaznaczyła się automagicznie
    (oczywiście z opisem, że to za darmo, i odesłaniem do regulaminu...).

    Życzę więcej nieufności wobec wielkich, solidnych firm :-)

    Pozdr.

    witrak()