    From: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: coś niecoś o rozwodzie
    Date: Fri, 3 Jun 2005 14:15:08 +0800

    In article <203jwiapcy2y$.o0yoy10xelcp.dlg@40tude.net>, szyja wrote:
    > Dzięki. Tak zrobie ale wczesniej spróbuję się z nią dogadać. Zresztą ona
    > sama to kiedyś zaproponowała..ze jesli nie bedę walczył o część należnego
    > mi mieszkania tylko wcześniej sie zgodzę na przekazanie jej (tej części) w
    > całości na nią...ona wyrazi zgodę na przeprowadzenie sprawy bez orzekania o
    > wnie.

    A dlaczego się tak boisz ewentualnego ustalania winy? Jesteś winny? Jeśli
    sądzisz że ona jest, to pociągnij ją za język, może się wygada co
    skwapliwie nagrasz. Nie za mocny to dowód ale jak się podobnych nazbiera
    więcej to już coś będzie.

    > Intesowałoby mnie tylko jedno..jak ma wygladać taka umowa (notariusz???)
    > ...i czy winna zawierać klauzulę iż robie to w zamian za to iż..rozstaniemy
    > się bez prania brudów.

    KC, Art. 157. § 1. Własność nieruchomości nie może być przeniesiona pod
    warunkiem ani z zastrzeżeniem terminu.

    --
    Marcin