  • 1. Data: 2003-10-07 19:24:02
    Temat: co zrobić?
    Od: "RMR" <r...@p...onet.pl>

    Spółka z o.o. od lat tylko na papierze, działalność zawieszona, dwóch
    udziałowców - każdy po 50% udziałów, co zrobić:
    - by spółkę prawnie rozwiązać. lub
    - wyjść ze spółki,
    gdy drugi udziałowiec pojechał w świat i nie wiadomo gdzie się nawet
    znajduje, a drugi udziałowiec nie mam złotego udziału!
    Kto zna taką sytuację i jak z niej wybrnąć?
    Dzięki z góry, odpowiedź proszę na r...@o...pl

  • 2. Data: 2003-10-08 05:33:24
    Temat: Re: co zrobić?
    Od: "automoto" <a...@g...pl>

    Użytkownik "RMR" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > znajduje, a drugi udziałowiec nie mam złotego udziału!
    > Kto zna taką sytuację i jak z niej wybrnąć?

    zawsze mozesz cos kupic (dostac fakture) i jej nie oplacic, moze wierzyciel
    zglosi wniosek o upadlosc. :) ale to chyba glupi pomysl i pewnie ktos zaraz
    poda Ci lepszy.

    pozdro

  • 3. Data: 2003-10-08 17:02:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    A jest jakiś majątek firmy, którym można by pokryć koszty likwidacji?

  • 4. Data: 2003-10-08 19:22:07
    Od: "bartek" <b...@g...pl>

    Może sprzedaj swoje udziały