  • Data: 2002-06-13 16:14:24
    Temat: Re: co to znaczy pozew adhezyjny?
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zoozka" <z...@w...pl> napisał w wiadomości news

    > Hmmm - narazie nie mogę nikogo pozdrowić :-(

    Moze mnie?:-)) w procesie karnym możliwe jest orzekanie o szkodzie w sensie
    prawa cywilnego, co podyktowane jest m.in. względami ekonomiki procesowej. W
    takim przypadku proces cywilny zostaje dołączony do procesu karnego w
    zakresie odpowiedzialności karnej za popełnione przestępstwo i to jest
    wlasnie proces adhezyjny:-))

    HaNkA ReDhUnTeR