  • Data: 2004-03-28 10:50:23
    Temat: Re: co najpierw w sprawie śmierci ? (spadek)
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z dnia sob 27. marca 2004 23:34 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane castrol:

    > Czy dazyli sie sympatia czy nie to jesli spadkobierca nie zostawil
    > testamentu w ktorym podzielil by swoj majatek to spadek corce sie jak
    > najbardziej nalezy, a co ona z nim zrobi to juz jej sprawa

    Nie powiedziano, że to jego córka.
    ,,Dla męża mojej siostry umarł ojciec.''
    Więc tak,
    -- albo mąż jego siostry miał ojca, który dla niego umarł;
    -- albo siostry miała ojca, który umarł dla jej męża, a swojego zięcia;
    -- albo dla męża jego siostry umarł ojciec Jędrka;[1]
    -- albo dla męża jego siostry umarł czyjś całkiem obcy ojciec.
    A może przegapiłem jakąś ewentualność?

    [1] nie musi to być ten sam człowiek....

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)