  • Data: 2004-03-28 06:38:59
    Temat: Re: co najpierw w sprawie śmierci ? (spadek)
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    User "Jędrek" <J...@w...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:c45014$lvd$1@atlantis.news.tpi.pl

    > [.........................]
    > Bo to nie jest wcale śmieszne. Postrzeganie świata jako sępienie,
    > zapewne jest zboczeniem adwokackim, jak mniemam.

    Ech!, do nich dołączyli lekarze więc adwokaci
    stracili wyłączność. :)

> [...]
    > kupę. Nie dochodziła, że mieszkanie było na jej matkę. Mieszkała i już.
    > Pewnego razu jednak dostała wezwanie do sądu o dział spadku. Po latach
    > odezwał się przypadusiem pewien członek rodziny(wyszedł z kryminału).
    > Dopiero dowiedział się o śmierci. I co ? W mieszkaniu była sąsiadka,
    > jej córka z mężem, dzieci itp. Teraz muszą spłacać kryminaliście duże
    > pieniądze, bo mu się należy. Takie postępowanie uważam za sępienie.
    > Jeżeli jednak po śmierci mojego szwagra jego zstępni upomną się po
    > spadek ? Moze oni wcale nie znali spadkodawacy.

    Takie "przypadkowe" spadki to wg. mnie są bardziej "moralne"
    niż te, jak je nazwałem "sępione". Miałem na myśli fakt iż za
    życia spadkodawcy potencjalni spadkobiorcy toczyli z nim boje,
    wyrzekli się go, nie odwiedzali, a nawet podkładali kłody pod
    nogi. Po śmierci zaś ustawiają się w kolejce bo może im coś
    skapnie. Fakt, dla pieniądzy ludzie zapominają co to honor i
    duma, ale coż...
    To co wyżej napisałem nie dotyczy Twego przypadku, a jest
    czysto teoretyczno_życiowe. (bardziej ogólne)

    > pozdrawiam Andy_K i nie jedz jak czytasz. Oszczędzisz monitor.

    Heh, "tylko" kawę piłem. :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy.