  • Data: 2004-03-30 11:42:25
    Temat: Re: co najpierw w sprawie śmierci ? (spadek)
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jędrek wrote:

    > Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    > No w końcu ktoś coś z sensem powiedział. Czyli po pogrzebie, kiedy cała
    > rodzina w składzie 3 osobowym zabrała się, powinna iść teraz do sądu ? Co
    > konkretnie ma zrobić ?
    >
    > Jędrek

    Konkretnie to kazda z osob ktora dziedziczy moze wniesc do sadu
    o stwierdzenie nabycia spadku.
    Nalezy podac czy jest testament (o ktorym sie wie, o przeciez nie omzna
    podac,ze jest testament o ktorym nie wiemy), kto dziedziczy
    i na te okolicznosc podac testament i metryki stwierdzajace "tytul do
    spadku" i akt zgonu spadkodawcy....

    Reszte zrobi sad.

    No a potem, jesli spadkodawcy nie dogadaja sie bedzie sprawa o dzial spadku.

    Boguslaw