  • Data: 2004-03-27 22:04:31
    Temat: Re: co najpierw w sprawie śmierci ? (spadek)
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    User "Jędrek" <J...@w...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:c44t1a$9le$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Dla męża mojej siostry umarł ojciec. Mieszkał na drugim końcu kraju. Od
    > lat nie widzieli się i nie zabardzo dażyli sympatią. Domniemywam, iż
    > miał jakiś majątek. W jaki sposób może on się dowiedzieć o ewentualnym
    > spadku. Od czego ma zacząć ?

    Dlaczego nie ostrzegłeś, że będzie śmiesznie?!. Przez
    Ciebie ze śmiechu zapryskałem calutki monitor. Czyż
    to nie jaja gdy - *Od lat nie widzieli się i nie zabardzo*
    *dażyli sympatią* <-> *jaki sposób może on się dowiedzieć*
    *o ewentualnym spadku* . "Normalne" *sępy* . LOL

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "(...) Dałem sygnał klaksonem, ale nie działał ponieważ został skradziony."