    From: Fryzjer <r...@w...go2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: co jest lepsze - grzywna czy zawiasy?
    Date: Mon, 27 Sep 2004 10:48:16 +0200

    Dnia Fri, 24 Sep 2004 20:38:51 +0200, michael napisał(a):

    > witam,
    > bardzo dziękuje za odpowiedz,
    > jak to sie stalo ze moge wybrac...? no wlasnie sam tego nie rozumiem ;)
    > bylem kilka razy na przesluchania i zaproponowano mi przyznanie sie do winy
    > i dobowolne poddaniu sie karze, co ze wzgledu na kompletny brak czasu i
    > włóczenie sie po sądach, uczyniłem...

    Ja mialem podobna sytuacje.
    Sprawa dotyczyla podrobionej pieczatki w moim dowodzie rejestracyjnym.
    Prokurator chcial mi wlepic dobrowolnie 2 lata w zawieszeniu na 3. Ja sie
    nie zgodzilem - powiedzialem, zeby skierowali do sadu, bo jestem niewinny
    (faktycznie ja nie podrobilem pieczatki i moglem to udowodnic. Nie
    wiedzialem tez o tym, ze pieczatka jest podrobiona). Prokurator i policjant
    twierdzili, ze nie mam szans i z dwoch paragrafow mnie oskarzali. Na
    szczescie trafilem na jakiegos madrzejszego prokuratora, ktory po
    zapoznaniu sie ze sprawa UMORZYL z powodu niepopelnienia zarzucanych
    czynow. Jak dostalem takie pismo, to nie wiedzialem jak sie cieszyc, ze na
    komisariacie, po ktoryms przesluchaniu nie zmieklem i dla spokoju i
    oszczednosci czasu nie postapilem tak jak Ty.
    Pozdrawiam,

    --
    ::Fryzjer :GG-6154183: e-mail: http://glinki.com/?l=en7o6k :Wrocław::
    "Inteligentni ludzie są często zmuszani do picia, by bezkonfliktowo