  • Data: 2014-12-07 19:05:04
    Temat: Re: cmentarz? czyj jest i czy wszytko wolno 'wlascicielowi'
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-12-07 18:07, abn140 pisze:

    > czy ksiadz katolicki moze odstawiac takie numery? to jego jest i moze tam
    > robic co chce?

    Może. jest zarządca cmentarza, a i grunt zazwyczaj należy do koscioła

    > poniewaz ludzie wiedza czyj grob tzn gdzie i kto ma sie nim zajmowac - nie
    > chodzi tu w rachube ustawa o ochronie danych?
    > ustawa o danych osobowych pewnie tych pod ziemia nie lapie, ale jest
    > rodzina....
    > a moze lapie?

    A jakiez to dane osobowe rodziny możesz odczytać z tej naklejki? Imię i
    nazwisko, adres, numer PESEL itp czy tylko godziny urzędowania kasy?

    > wielu osobom sie to ostro nie podoba. w ruch ida jakies srodki exterminacji
    > przymusowej tych naklejek. sa pierwsze ofiary w postaci
    > porysowanych karoserii ostatniego M1. wiem ze to jest chore ale dla
    > niektorych stanowi to jakas 'wartosc'.
    > gdyby wiec sprawa byla nielegalnam to koszty usuniecia i samo usuniecie...
    > ech marzenia....
    > a moze?
    > kto wie i pomoze?

    Opłać grób i tyle. Poza tym jest to forma sygnalizacji dla rodzin, że
    grób może zostać usunięty po upływie stosownego określonego przepisami
    czasu, o ile nie zostanie opłacony

    --
    Sonn