  • 1. Data: 2004-11-16 19:42:47
    Temat: cło przy paczce z USA
    Od: Jacek Maria Jackowski <j...@w...edu.pl>

    Chciałbym kupić sprzet na ebayu od sprzedawcy z USA i chciałbym wiedzieć
    jak wyglada sprawa z cłem - dodam, że sprzęt ten to palmtop -słyszałem,
    że w zeszłym roku komputery(a jest to swego rodzaju komputer) stamtąd
    nie były obciążone cłem? Jak to jest ? i czy ktos będzie mi kazał jakiś
    VAT jeszcze połacić od zakupionego tam towaru.

    JMJ

  • 2. Data: 2004-11-17 18:14:56
    Temat: Re: cło przy paczce z USA
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    Popros o wpisanie w deklaracji celnej i w opisie paczki:

    USED ELECTRONIC PARTS, COMMERCIAL SAMPLES FOR PROMOTIONAL PURPOSES,
    NOT FOR RESALE.

    VALUE: 180 USD

    Ponizej 200 USD chlopaki sie rzadko kiedy czepiaja, czegokolwiek.
    Popros o wyslanie expressem, jakis czas temu za paczke, ktora
    dotarla do mnie po 2 tygodniach, zaplacilem kolo 15-17 USD.

    Paczuszke dostaniesz od poczty, obwiazana zolta tasma urzedu celnego.

    W kazdym badz razie ja sie do takiej procedury stosuje i jak dotad
    nigdy nie mialem przyjemnosci placic cokolwiek ponad
    koszt zakupu i wysylki.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com