  • 1. Data: 2004-11-16 19:40:04
    Temat: Czy według prawa byłem karany?
    Od: "non_user" <n...@o...pl>

    Witam,

    Potrzebuje do pracy zaświadczenia o niekaralności a miałem w ubiegłym roku
    kolizje z prawem i chciałbym się dowiedzieć czy sie to klasyfikuje do
    figurowania w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego.

    Otoz dokonalem kradziezy w hipermarkecie 1 przedmiotu na kwote 119 zl.
    Zlapala mnie ochrona, zawiadomiala policje, ktora nalozyla na mnie oplate
    (mandat?) 600 zł i przekazala sprawe do sądu grodzkiego. Po kilku miesiacach
    otrzymalem wezwanie do sadu do oplacenia tej oplaty i po krotkiej rozmowie z
    sedzina wrocilem do domu.

    Strasznie dreczy mnie pytania czy sie do klasyfikuje do w/w Kartotegi.

    Od razu chcialbym zaznaczyc, ze nie chce czytac waszych uwag nt. mojego
    postepku, bo sam sie tego ogromnie wstydze, sporo to przezylem (nie wiem co
    mi wtedy do łba strzelilo) i koszlo mi ostro po kieszeni (pracowalem 3 tyg.
    aby zarobic na 600zl).
    Pozdrawiam i dziekuje za wszelkie info.

    non_user

  • 2. Data: 2004-11-16 20:39:52
    Temat: Re: Czy według prawa byłem karany?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "non_user" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    Jeśli owej kradzieży dokonałeś w godzinach otwarcia sklepu (nie mylisz jej z
    włamaniem), to najprawdopodobniej popełniłeś wykroczenie. Z twojego opisu
    wnoszę, że pewnie poddałeś się dobrowolnej karze i to właśnie owe poddanie
    się karze było przedmiotem "rozmowy" z sędzią. Jeśli tak, to CRS masz
    "czysty, bowiem tam wykroczeń się nie odnotowuje.

  • 3. Data: 2004-11-16 21:01:55
    Od: "non_user" <n...@o...pl>

> [...]
    > się karze było przedmiotem "rozmowy" z sędzią. Jeśli tak, to CRS masz
    > "czysty, bowiem tam wykroczeń się nie odnotowuje.

    Tak, karze poddalem sie dobrowolnie. Obys mial racje. Jeszcze jutro
    zadzwonie do Biura Informacji i sie dokladnie dowiem.
    Dzieki za info. Kamien mi z serca spadl. Bynajmniej na razie.
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-11-16 21:58:36
    Od: Mik <a...@e...w.sygnaturce.pl>

    Dnia Tue, 16 Nov 2004 20:40:04 +0100, non_user napisał(a):

    > i koszlo mi ostro po kieszeni (pracowalem 3
    > tyg. aby zarobic na 600zl).

    ej.. ja pracuję miesiąc, żeby zarobić 450 ;/ Porażka..

    pozdrawiam Mik

    --
    X=AleExtra, Y=poczta.onet.pl,
    w prosty sposób uzyskujemy recepturę na e-mail - X@Y

  • 5. Data: 2004-11-16 22:13:27
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > Tak, karze poddalem sie dobrowolnie. Obys mial racje. Jeszcze jutro
    > zadzwonie do Biura Informacji i sie dokladnie dowiem.

    Nic Ci nie powiedza przez telefon. Jesli chcesz sie upewnic to idz zloz
    wniosek (zapytanie) o udzielenie informacji z rejestru skazanych - kosztowac
    bedzie to Ciebie 50 zl. No ale wyglada na to, z tego co piszesz, ze przybija
    Ci na tym stempel "nie figuruje" - czyli ze jestes czysty.

    Cezar