  • Subject: Re: ciąża a umowa zlecenia
    From: d...@o...eu (didi)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: 21 Mar 2007 23:07:09 +0100

    tak właśnie zrobie. Od poniedziałku zacznę zbierać informacje...Przyznam
    szczerze że nie cierpie urzędów (całe dnie trzeba tam spędzić),i do tej
    pory jakoś się tym nie interesowałam.Ale wszystko jest do czasu...Widzisz
    tak to jest jak ludzie nie znają praw,ciągle zmieniają się te
    ustawy.Ostatnio pracowałam w firmie ubezpieczeniowej jako konsultant do
    spraw ubezpieczeń zdrowotnych!!! A sama popełniłam taki błąd że owego nie
    mam(choc jeszcze raz podkreślam że świadoma byłam że ubezpieczenie
    mam,choć nigdy tego nie sprawdziłam).
    A kobiet w ciąży raczej nie chcą zatrudniać,starałam się,nawet sama
    chciałam opłacać sobie ZUS i nic z tego nie wyszło.
    A ubezpieczenie w zusie chyba nie jest takie drogie,skoro z zusu na NFZ
    idzie prawie 200zł-to indywidualne ub.tyle samo?A poza tym obowiązuje tam
    okres karencji jak w każdym ubezpieczeniu,a ja potrzebuje ub,teraz.
    a co z tą DG? Będą mi przysługiwać te wszystkie zasiłki?A co z moją
    działalnością jak urodzę dziecko i pójde na urlop macierzyński? W ogóle w
    działalności przysługuje mi taki urlop? Wyjaśniam że zlecenia będą,a
    dochody będą takie jakie sobie wypiszę.

    pozdro

    --
    Wyslano z serwisu -> http://sms.rzeszow.pl - dokumenty dla kazdego