  • Data: 2007-02-11 10:23:14
    Temat: Re: bykowe
    Od: Hikikomori San <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik wrote:

    > ono nie jest zgodne nawet ze zdrowym rozsądkiem...

    No ale popatrz na matury romana - udalo mu sie je przeforsowac i mimo
    tego, co orzekl trybunal jedno pokolenie maturzystow romanowych biega
    juz po swiecie...

    Dla mnie oczywiste jest, ze nasz (socjalistyczny) obecny rzad skorzysta
    z kazdej mozliwosci zebrania dodatkowych podatkow, jaka mu sie nadarzy.
    Jednoczesnie bedzie to komentowane (populistycznymi haslami), ze to dla
    nas, dla narodu... (a tak na prawde dobre bedzie dla gornikow czy
    rolnikow ktorzy beda mogli dostac kolejne wsparcie/zapomoge/emeryture)

    Tymczasem zdroworozsadkowe stworzenie systemu odliczen od podatkow
    placonych przez rodzicow - na kazde dziecko - zostanie przemilczane...

    --
    <><> Rządzi nami jednoręki bandyta <><>