    From: SzerszeN <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bron czarnoprochowa - pytania
    Date: Wed, 14 Sep 2005 09:08:47 +0200

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Teoretycznie nosić możesz nabitą. Ale przed 1850 rokiem nie znano
    > chyba bezpieczników. Toteż może to być mało bezpieczne. nie możesz
    > nabitej broni wozić komunikacja publiczną.

    no to juz totalna paranoja jak dla mnie i jakies problemy z mysleniem
    ustawodowacow ;)

    bo skoro na bron palna wymagane sa durne zezwolenia, i dziwne procedury
    a tu prosze taki kwiatek, kazdy moze sobie kupic za niewielkie pieniadze
    kawal gnata nabic go i nosic pod pacha, no nic tylko zbierac kase

    pisze to poniewaz wiekszosci ludzi bron czarnoprochowa czyli ladowana od
    przodu kojazy sie z pistoletami skalkowymi, ale wg tej ustawy lapia sie
    w nia rowniez rewolwery, co daje nam juz 6 strzalow czyli calkiem sporo
    w razie problemow z dresikami

    mam pytanie czy mozesze podac link lub tytul tematu o ktorym pisales