  • From: Przemysław 'DimmuR' Kukulski <d...@k...chip.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bramki sms i ujawnianie ip wysyłających....
    Date: Mon, 27 Jan 2003 01:03:00 +0100

    Użytkownik "Jacuo" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b10t0h$63m$1@news.tpi.pl...

    > Udaje sie to zawsze . Operator GSm ma dokladny czas wyslania SMSa, provider
    > internetu korelacje IP->abonanent. Czasy sa na kazdym normalnym
    > serwerze synchronizowane z zegarem atomowym i zgodne co do ilus tam miejsc
    > po przecinku. Natomiast oczywiscie moze
    > byc to zrobione tylko na zadanie prokuratury/sadu. Co do kawiarenki -
    > mozliwe, ze gosciu przychodzi ciagle do tej samej - istnieje szansa na jego
    > namierzenie.
    > Mozna tez jeszcze inaczej oszukiwac, co do IP, nawet laczac sie z domu.

    Tak się przyczytuję tej dyskusji i dochodzę do wniosku ze panowie nie
    pomyśleli o jednym - co jeśli delikwent wysyła SMSy z własnego LAN-a w
    którym jest np. 600 osób? Złapanie go jest praktycznie niemozliwe (chyba że
    admin na serwerze używa coś a'la linuksowy squid). A nawet jeśli to i tak są
    sposoby by podpiąć się pod inny IP nawet w LANie ze swichami...

    Pozdrawiam DimmuR
    --
    \!/ GG: #2940543
    ( @ @ ) Registered Linux user: 277278