eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"brak kontatku oznacza zrzeczenie sie roszczenia" › Re: "brak kontatku oznacza zrzeczenie sie roszczenia"
  • Data: 2005-01-30 01:07:07
    Temat: Re: "brak kontatku oznacza zrzeczenie sie roszczenia"
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:cthaoj$m31$1@opal.futuro.pl...

    > W jaki sposób można legalnie zmusić bankowy 'front-end' (czyli
    > operatorów dezinfolinii lub panienkę z okienka) do podania sposobu na
    > skontaktowanie się z kimś kompetentnym?

    Raz w życiu miałem taki problem w jednym z banków. W końcu się zezłościłem i
    wysłałem faks do Prezesa Zarząd Centrali Banku z prośbą o wskazanie jednej
    kompetentnej osoby, bo nie mogę się dogadać z kolejnymi pracownikami. P
    dwóch godzina oddzwonił zaciekawiony pracownik centrali, któremu poruczono
    ustalenie, o co mi chodzi.

    Podejrzewam, ze w Twoim wypadku sprawa rozbija się właśnie o to, że chwilowo
    nikt się tam kompetentny nie czuje. Sprawa gdzieś krąży miedzy wydziałami i
    każdy Cię zbywa. Spróbuj mojego sposobu. nie gwarantuję skuteczności.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1