    From: Samotnik <s...@s...eu.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "brak kontatku oznacza zrzeczenie sie roszczenia"
    Date: Sun, 30 Jan 2005 02:14:19 +0000 (UTC)

    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisal(a):

    > Primo: sytuacja jest nieco inna - ja się niczego nie domagam, poza
    > kontaktem w sprawie uzgodnienia sposobu zwrotu tego, czego oni się
    > domagają (chyba że chcą zrezygnować z domagania się)

    Oni się nie muszą kontaktować. Masz jakąś umowę na ten rachunek lub
    kredyt, wiedziałeś na co się decydujesz. Oni naprawdę nie muszą Cię
    prosić, żebyś im oddał kasę, nie muszą się kontaktować, iść na rękę...
    To tylko w Twoim interesie jest, żeby stanąć na rzęsach i jakoś to
    załatwić, bo oni takiego obowiązku absolutnie nie mają. Oni po prostu
    wystawią BTE i przyjdzie komornik.

    Ty nie masz prawa od nich niczego żądać w kwestii swojego długu. Jedynym
    Twoim prawem jest w tej sytuacji po prostu spłacić ten debet.

    > Secundo: czep się tramwaja... po prostu szukam sposobu na dotarcie do
    > osoby kompetentnej - innego niż inwigilacja czy inne podsłuchy ;-> Bo
    > póki co to ciągle trafiam na ludzi, którzy niczego nie wiedzą lub
    > niczego nie mogą - a numery kontaktowe do osób kompetentnych są tajne...
    > Wysłałbym im kawał o Gąsce Balbince, ale to chyba było bardziej 'na
    > temat' ;->

    Pisz listy polecone i czekaj na odpowiedzi w tej formie. Ale możesz się
    nie doczekać, tzn. pierwszy zjawi się komornik. ;)

    P.S. Może po prostu spłać dług i będzie po temacie. Bo na razie to
    wisisz im kasę, a zachowujesz się jakby to oni Ci wisieli.
    --
    Samotnik