eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobrak faktury › Re: brak faktury
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!ne
    wsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Fragles" <s...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: brak faktury
    Date: Fri, 16 Nov 2007 11:54:26 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 24
    Message-ID: <fhjt7t$t4d$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <fhi0hb$15t$1@news.mm.pl>
    NNTP-Posting-Host: gfq38.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1195210813 29837 83.12.146.38 (16 Nov 2007 11:00:13 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 16 Nov 2007 11:00:13 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:497748
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "miffy" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:fhi0hb$15t$1@news.mm.pl...
    > Mam u jednego operatora tv+internet+telefon. Telefon przestał działać. Po
    > rozmowie z operatorem okazało sie, że nie zapłaciłam rachunku więc
    > odłączyli telefon. Problem w tym, że żaden rachunek nie przyszedł. Z
    > informacji wynikło, że firma roznosząca faktury nawaliła i abonenci w
    > rejonie obsługiwanym przez tą firmę, nie dostali faktur. Pani była
    > uprzejma poinformować, że mam dowiedzieć się ile muszę zapłacić, szybko
    > uregulować należność, bo inaczej odłączą resztę, że w moim obowiązku jest
    > kontakt w celu uregulowania zapłaty w przypadku nie otrzymania faktury.
    > Więc pytania: Czy pani ma rację? Czy mogę nie płacić nic, póki nie
    > otrzymam faktury? Czy mieli prawo bez uprzedzenia wyłączyć telefon? Czy
    > takie postępowanie operatora uprawnia do rozwiązania umowy?

    Sprawdź jak masz zapisane w regulaminie usług. Jeżeli brzmi to podobnie jak
    to: "Brak rachunku nie zwalnia Abonenta z obowiązku uiszczenia opłat w
    terminie do końca Okresu rozliczeniowego, za który nie otrzymał rachunku" -
    jest to klauzula niedozwolona. Nie mogli też Cię odłączyć "od zaraz" (IMHO).
    Zdaje się, że muszą powiadomić o zaległości i prosić o uregulowanie.
    Przeczytaj regulamin, porównaj z rejestrem klauzul niedozolonych a potem
    zapytaj ich czy wiedzą, o tych błędach.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1