eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobrak faktury › Re: brak faktury
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl
    !news.mm.pl!not-for-mail
    From: "miffy" <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: brak faktury
    Date: Thu, 15 Nov 2007 19:52:40 +0100
    Organization: Multimedia Polska S.A.
    Lines: 29
    Message-ID: <fhi4hp$2dk2$1@news.mm.pl>
    References: <fhi0hb$15t$1@news.mm.pl>
    <3...@p...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-52-100.lublin.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.mm.pl 1195152761 79490 81.190.52.100 (15 Nov 2007 18:52:41 GMT)
    X-Complaints-To: a...@m...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 15 Nov 2007 18:52:41 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:497646
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> napisał w
    wiadomości
    news:3144e5d8-e6ef-4027-a769-c12a51a8ecce@p69g2000hs
    a.googlegroups.com...
    On Nov 15, 6:44 pm, "miffy" <m...@n...pl> wrote:
    > Mam u jednego operatora tv+internet+telefon. Telefon przestał działać. Po
    > rozmowie z operatorem okazało sie, że nie zapłaciłam rachunku więc
    > odłączyli
    > telefon. Problem w tym, że żaden rachunek nie przyszedł. Z informacji
    > wynikło, że firma roznosząca faktury nawaliła i abonenci w rejonie
    > obsługiwanym przez tą firmę, nie dostali faktur. Pani była uprzejma
    > poinformować, że mam dowiedzieć się ile muszę zapłacić, szybko uregulować
    > należność, bo inaczej odłączą resztę, że w moim obowiązku jest kontakt w
    > celu uregulowania zapłaty w przypadku nie otrzymania faktury.
    > Więc pytania: Czy pani ma rację? Czy mogę nie płacić nic, póki nie
    > otrzymam
    > faktury? Czy mieli prawo bez uprzedzenia wyłączyć telefon? Czy takie
    > postępowanie operatora uprawnia do rozwiązania umowy?

    UPC? W regulaminie jest gdzies chyba adnotacja ze rachunek/faktura nie
    jest wezwaniem do zaplaty a jedynie zaswiadczeniem o swiadczeniu uslug
    za kwote. Cos w stylu ze tak jak w sklepie paragon dostajesz dopiero
    jak zaplacisz a oni ci ida na reke wysylajac wykaz uslug wczesniej.

    No, nie UPC - Multimedia :) Ok, wszystko jasne ale jednak czy w porządku?
    Zawsze przekazują faktury, z terminem płatności, zawsze płace regularnie,
    skoro zawaliło coś z ich strony, to czy nie powinni przynajmniej powiadomić
    o tym a nie bez słowa odłączać telefon?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1