    From: <s...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: brak faktury
    Date: Thu, 15 Nov 2007 19:06:31 +0100

    > faktury. Więc pytania: Czy pani ma rację? Czy mogę nie płacić nic, póki
    > nie otrzymam faktury? Czy mieli prawo bez uprzedzenia wyłączyć telefon?
    > Czy takie postępowanie operatora uprawnia do rozwiązania umowy?

    Moim zdaniem obowiązek zapłaty wynika z umowy (zapewne ją masz), a nie z
    otrzymania lub nie faktury.

    Co do samej faktury, to czy u umowie jest, że: (1) sprzedawca dostarczy
    Tobie fakturę (2) wystawi fakturę (3) wystawi fakturę i wyśle ją. Wg mnie
    tylko w pierwszym przypadku mozesz się burzyć, że jej nie dostałeś.

    Wysokość abonamentów na pewno znasz, więc powinieneś bez gadania wpłacić to
    na konto sprzedawcy. Co do kosztów rozmów to wg mnie też nie jest problemem
    zadzwonić i sprawdzić, ile masz do zapłaty. Oni usługę wykonali.