  • 1. Data: 2007-08-12 19:35:21
    Temat: brak dowodu tozsamosci
    Od: "zlotawy" <s...@w...NO_SPAM.pl>

    Przyjechalem do Polski na urlop tylko z paszportem. Niedlugo mam odlot, a
    paszportu nie moge znalezc. Jedynym dokumentem jaki posiadam jest prawo
    jazdy (nowe).

    Domyslam sie ze na nim nie wylece z Polski. Co mozna zrobic zeby jak
    najszybciej moc opuscic granice RP?

    Pozdrawiam
    zlotawy

  • 2. Data: 2007-08-12 20:47:16
    Temat: Re: brak dowodu tozsamosci
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 12 sierpnia 2007 21:35
    (autor zlotawy
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f9nnfv$355$1@inews.gazeta.pl>):

    > Co mozna zrobic zeby jak
    > najszybciej moc opuscic granice RP?

    Znaleźć paszport....

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 3. Data: 2007-08-12 21:49:48
    Od: "MT" <s...@d...pl>

    Jesli to LOT w EU to teoretycznie powinien wystarczyc dowod.

  • 4. Data: 2007-08-12 22:06:33
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pl>

    Użytkownik "MT" <s...@d...pl> napisał w wiadomości
    > Jesli to LOT w EU to teoretycznie powinien wystarczyc dowod.

    przeczytaj ze zrozumieniem. Przylecial JEDYNIE z paszportem i ma TYLKO prawo
    jazdy
    Anax

  • 5. Data: 2007-08-12 22:30:46
    Od: "MT" <s...@d...pl>

    Heh takie numery przechodza tylko w USA.

  • 6. Data: 2007-08-13 07:54:35
    Od: "MIchal" <d...@g...pl>

    > Przyjechalem do Polski na urlop tylko z paszportem. Niedlugo mam odlot, a

    a skąd przyleciałeś?

  • 7. Data: 2007-08-13 17:46:19
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl>

    Użytkownik "zlotawy" <s...@w...NO_SPAM.pl> napisał
> [...]
    > jazdy (nowe).
    >
    > Domyslam sie ze na nim nie wylece z Polski. Co mozna zrobic zeby jak

    Jakie masz obywatlestwo?: inne niż Pl ---> ambasada Twojego kraju, jak
    Pl ----> albo niech Ci przyślą dowód albo wyrób nowy paszport skoro stary
    zgubiłeś.

  • 8. Data: 2007-08-13 19:51:03
    Od: "zlotawy" <s...@w...NO_SPAM.pl>

    Użytkownik "MIchal" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > a skąd przyleciałeś?

    z Wielkiej Brytanii. jesli to cos zmienia

    zlotawy

  • 9. Data: 2007-08-13 19:52:07
    Od: "zlotawy" <s...@w...NO_SPAM.pl>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl> napisał w wiadomości

    > Jakie masz obywatlestwo?: inne niż Pl ---> ambasada Twojego kraju, jak
    > Pl ----> albo niech Ci przyślą dowód albo wyrób nowy paszport skoro stary
    > zgubiłeś.

    W Anglii lezy moj dowod osobisty ale jest to stary dowod. Wizzair na takim
    nie wypuszcza.

    Co szybciej wyrobie, dowod czy paszport? Czy mozna jakos przyspieszyc
    procedure? Ile mniej wiecej to portwa?

    Wojtek

  • 10. Data: 2007-08-13 19:54:19
    Od: "zlotawy" <s...@w...NO_SPAM.pl>

    Użytkownik "zlotawy" <s...@w...NO_SPAM.pl> napisał w wiadomości

    > W Anglii lezy moj dowod osobisty ale jest to stary dowod. Wizzair na takim
    > nie wypuszcza.

    a tutaj jest napisane ze stary dowod jesli jest wdobrym stanie to wystarcza
    do przekroczenia granicy.

    zlotawy