  • 1. Data: 2007-08-12 18:26:34
    Temat: Pomocy - wyjazd za granicę a obowiązek szkolny dziecka
    Od: c...@g...com

    Prosze o pomoc. Dostałem takiego oto maila, i tak naprawde nie wiem
    jak na niego odpowiedziec.

    Witam.

    Mam do Pana prosbe ,czy mogl by Pan mi udzielic informacji na temat
    wyjazdu do Holandii.
    Moj maz tam juz jest tylko pracuje przez posrednika ,ale nie zna na
    tyle jezyka aby zasiegnac tam informacji .Mam problem bo nie wiem od
    kogo moge sie czegos dowiedziec. Mamy dwojke dzieci z tym ze jedno z
    obowiazkiem szkolnym. Jednak chcielibysmy dolaczyc do meza. Czy jest
    taka mozliwosc czy maz musi miec kontrakt z pracodawca czy wystarczy
    ze pracuje przez posrednika .Bardzo prosze o jakies informacje na ten
    temat za co z gory bardzo dziekuje z powazaniem

  • 2. Data: 2007-08-12 23:58:28
    Od: "Szerr" <s...@g...pl>

    c...@g...com napisał(a):

    > Mamy dwojke dzieci z tym ze jedno z obowiazkiem szkolnym. Jednak
    > chcielibysmy dolaczyc do meza.

    Informujesz tylko dyrektora szkoły rejonowej, że wyjeżdżasz z dzieckiem, i
    to wszystko.
    Po powrocie do Polski dziecko zostanie przyjęte do odpowiedniej klasy na
    podstawie świadectwa szkolnego z zagranicy.

    Sz.