  • 21. Data: 2007-12-11 17:08:56
    Temat: Re: blednie wypisany mandat
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fjmaep$7un$2@inews.gazeta.pl witek
    <w...@g...pl.invalid> pisze:

    > twoje umiejętności sprowadzają się tylko do wszycznania awantur.
    > Reszta mózgownicy wieje próżnią.
    Masz prawo mieć coś, co wydaje ci się być twoim zdaniem.
    Nie każdy jednak zasługuje, aby brać jego zdanie pod uwagę.
    Ty na przykład - nie.

    --
    Jotte

  • 22. Data: 2007-12-11 19:03:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:fjmaep$7un$2@inews.gazeta.pl witek

    > Masz prawo mieć coś, co wydaje ci się być twoim zdaniem.
    > Nie każdy jednak zasługuje, aby brać jego zdanie pod uwagę.
    > Ty na przykład - nie.

    Super.
    Możesz w takim razie ignorować moje posty i na nie nieodpowiadać?

  • 23. Data: 2007-12-11 20:23:20
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fjmmte$7un$9@inews.gazeta.pl witek
    <w...@g...pl.invalid> pisze:

    > Super.
    > Możesz w takim razie ignorować moje posty i na nie nieodpowiadać?
    Ja cię ignoruję od dłuższego czasu.
    Jeśli zdołasz się opanować i robić tak samo, to masz jak w banku.

    --
    Jotte

  • 24. Data: 2007-12-11 21:23:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:fjmmte$7un$9@inews.gazeta.pl witek

    > Ja cię ignoruję od dłuższego czasu.
    > Jeśli zdołasz się opanować i robić tak samo, to masz jak w banku.

    Eee, czasami muszę się jakoś rezerwać. Nie mogę cię ignorować.
    Wsadź mnie do KF.

  • 25. Data: 2007-12-11 22:17:45
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fjmv3v$phg$10@inews.gazeta.pl witek
    <w...@g...pl.invalid> pisze:

    > Eee, czasami muszę się jakoś rezerwać. Nie mogę cię ignorować.
    > Wsadź mnie do KF.
    To dobre dla gówniarzy.
    Poza tym ja też lubię się czasem pobawić.

    --
    Jotte

  • 26. Data: 2007-12-12 08:51:27
    Od: venioo <v...@p...fm>

    witek pisze:

    > tak.

    i w jaki sposob pozniej przed sadem udowodnia, ze iles miesiecy
    wczesniej gdzies tam gume wyplulem idac chodnikiem?

    --
    venioo + czerwona calibra c20ne
    http://venioo.ovh.org - sam oblicz cenę sprowadzenia auta!

  • 27. Data: 2007-12-12 08:54:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    venioo wrote:

    > i w jaki sposob pozniej przed sadem udowodnia, ze iles miesiecy
    > wczesniej gdzies tam gume wyplulem idac chodnikiem?

    Jak cię policjant zatrzyma za wyplucie gumy i nie wręczy ci mandatu ale
    poinformuje, że kieruje sprawę do sadu to gwarantuje ci, że i on i ty
    dobrze ten moment zapamiętacie.