  • 1. Data: 2007-12-09 16:13:10
    Temat: Jak wybic obywatelowi zglaszanie zdarzen na 07
    Od: "yur@s" <j...@m...ru>

    Jak wybić obywatelowi zgłaszanie zdarzeń i jednocześnie podwyższyć policyjne
    statystyki statystyki, bardzo proste.Przykładowo dzwonisz na 07 i prosisz
    policje o interwencje i chociaż mała szansa ze ktoś tam pojedzie i zareaguje
    to na 100% będziesz wzywany na przesłuchanie jako wnioskujący o ściganie
    sprawców danego zdarzenia, zakłócenia ciszy nocnej i podobnego
    zdarzenia.Następnie odbędzie sie cala procedura ,przesłuchanie mimo twojego
    oświadczania ze nie masz ochoty na ściganie tego zdarzenia i bankowo
    będziesz musiał stawić sie jako świadek w sadzie grodzkim .W podobny sposób
    wybije się ludziom z głowy próby nawet dzwonienia na 07 i spokój będzie
    .Obywatel się zastanowi nim poprosi o interwencje policje.Wszystko oparte na
    faktach.Ciekawe co na to prawo ?
    juras

  • 2. Data: 2007-12-09 16:19:09
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "yur@s" <j...@m...ru> wrote
    > to na 100% będziesz wzywany na przesłuchanie jako wnioskujący o ściganie
    > sprawców danego zdarzenia, zakłócenia ciszy nocnej i podobnego zdarzenia.

    Bo akurat do tego wykroczenia potrzbny jest pokrzywdzony, nie ma go to nie
    ma wykroczenia.
    Po drugie do skazania są potrzebne dowody, a jak ma się je znaleźć...?

    >Następnie odbędzie sie cala procedura ,przesłuchanie mimo twojego
    >oświadczania ze nie masz ochoty na ściganie tego zdarzenia i bankowo
    >będziesz musiał stawić sie jako świadek w sadzie grodzkim .

    Jeśli czyn jest ścigany z urzędu, a większość tak ma, to jak zostanie
    wszęte postępowanie to musi się toczyć.
    To nie są sprawy cywilne, prywatnoskargowe czy karne wnioskowe, że możesz
    się wycofać. Sąd czy urząd państwowy to nie Twoja prywata i ochota nie ma
    nic do rzeczy.
    Tak właśnie mówi prawo.

  • 3. Data: 2007-12-09 16:43:51
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "yur@s" <j...@m...ru> wrote
    >Przykładowo dzwonisz na 07 i prosisz policje o interwencje i chociaż mała
    >szansa ze ktoś tam pojedzie i zareaguje to na 100% będziesz wzywany na
    >przesłuchanie

    Mała szansa... !? To chyba ktoś jednak pojechał, nie...?

  • 4. Data: 2007-12-09 16:55:45
    Od: "yur@s" <j...@m...ru>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:fjh4hu$ka0$1@z-news.pwr.wroc.pl...

    > "yur@s" <j...@m...ru> wrote
    >
    > Bo akurat do tego wykroczenia potrzbny jest pokrzywdzony, nie ma go to nie
    > ma wykroczenia.
    > Po drugie do skazania są potrzebne dowody, a jak ma się je znaleźć...?

    No wlasnie jak mozna obywatela zmuszac do czynnosci prawnych aby gdzies
    swiadczyl gdy nie mial na to ochoty.Mial prawo wezwac policje aby uciszyc
    delikwentow i nikt go nie zmusi aby swiadczyl w sadzie grodzkim brew swojej
    woli.

> [...]
    > się wycofać. Sąd czy urząd państwowy to nie Twoja prywata i ochota nie ma
    Nikt mnie nie zmusi do swiadczenia przeciwko ludziom ktorzy zaklocili cisze
    nocne ,prosilem tylko o interwencje i nic poza tym .Zaklocenie ciszy nocnej
    nie jest scigane z urzedu .Wyraznie to pisalem .
    Podejrzewam ze to jest nowy pomysl policji aby zniechecic ludzi do wzywania
    policji
    juras

  • 5. Data: 2007-12-09 17:07:20
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Spinacz biurowy, yur@s <j...@m...ru>!

> [...]
    > delikwentow i nikt go nie zmusi aby swiadczyl w sadzie grodzkim brew swojej

    Takie "prawo", ja po swoich doświadczeniach już dawno przestałem wzywać policję,
    kiedy coś się dzieje. Nie opłaca się.

    --
    [[:pl:user:gophi]]

  • 6. Data: 2007-12-09 17:07:38
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Spinacz biurowy, yur@s <j...@m...ru>!

  • 7. Data: 2007-12-09 17:20:58
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    > .Obywatel się zastanowi nim poprosi o interwencje policje.Wszystko oparte na

    Ach, czyli chciałbyś zakablować niewygodnego człowieka w ten sposób, aby
    on nie tylko nie miał szans na obronę, ale nawet nie wiedział, kto go
    tak załatwił. Nie mam racji?

    To teraz wyobraź sobie, że coś podobnego ktoś zrobił Tobie - przyjeżdża
    Policja i daje Ci mandat, że niby zakłócasz ciszę nocną - a na
    argumenty, że nie zakłócasz, dostajesz odpowiedź, że mogłeś zakłócać
    wcześniej (policjanci nie słyszeli, ale zgłoszenie było, więc pewnie
    ktoś słyszał).

    Pomyśl sobie, do jak wielkich nadużyć może doprowadzić taki system. Tego
    właśnie chcesz?

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com

  • 8. Data: 2007-12-09 17:24:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "yur@s" <j...@m...ru> napisał w wiadomości

    To nie są żadne szykany ze strony Policji, tylko normalna procedura. W
    większości wypadków wystarcza pouczenie sprawcy zakłócenia ciszy. Czasem
    można dać mandat. Ani tu, ani tu wzywanie zawiadamiającego nie jest
    konieczne. Ale jak pouczenie nie wystarczy, zaś sprawca mandatu przyjąć nie
    chce, to nie zostaje nic innego , jak wniosek o ukaranie do sądu. A tu juz
    zawsze będzie wzywany zawiadamiający, bo jest stroną tego postępowania.

  • 9. Data: 2007-12-09 17:56:53
    Od: "yur@s" <j...@m...ru>

    Użytkownik "Any User" <u...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Pomyśl sobie, do jak wielkich nadużyć może doprowadzić taki system. Tego
    Nie dorabiaj mi "geby" za przeproszeniem,mam prawo konstytucyjne do
    wypoczynku i mam prawo do egzekucji tego prawa.Jakies insynuacje dotyczace
    zakablowania to moze przeginasz troche albo jestes tez osoba w jakis sposob
    zainteresowana.Nie bardzo rozumiem co chcesz powiedziec przez slowa "...
    ale nawet nie wiedział, kto go tak załatwił...'" .Dowcip polega na tym ze
    mam mizerne zainteresowanie kto zaklocil ten spokoj ,chce tylko ciszy ,tak
    trudno to zrozumiec.
    juras

  • 10. Data: 2007-12-09 18:03:30
    Od: "yur@s" <j...@m...ru>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@n...invalid> napisał w
    wiadomości news:gophi.psp.1197220058@news.chmurka.net...

    > Takie "prawo", ja po swoich doświadczeniach już dawno przestałem wzywać
    > policję, kiedy coś się dzieje. Nie opłaca się.

    Chyba o to chodzilo pomyslodawca tego zarzadzenia.Chcesz spokoju, to teraz
    bedziesz mial i mimo obrzydzenia do odwiedzania policji i sadow zostaniesz
    do tego zmuszony.Wybija ci dokladnie z glowy dzwonienie na policje i
    wzywanie do zdarzen, odpoczna sobie i jak im to poprawiło statystyki.To
    jest chyba poklosie tych rzadow PIS-u gdzie potem sie chwalili sie ze
    spadla im przestepczosc.
    juras