  • 11. Data: 2007-12-10 00:21:55
    Temat: Re: blednie wypisany mandat
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:fjhkc2$799$2@atlantis.news.tpi.pl venioo

    > Żądam informacji o czasie w jakim jestem zobowiązany podjąć tę decyzję
    > wraz z podstawą prawną.

    W ogóle nie musisz odpowiadać.
    Wystawienie mandatu nie jest odbowiązkowe. To twój przywilej, aby nie
    ciągać cię po sądach.
    Jak nie chcesz z niego skorzystać tylko wolisz grać głupa to twoja sprawa.

  • 12. Data: 2007-12-10 01:10:45
    Od: venioo <v...@p...fm>

    witek pisze:
    > Jak powiesz, że są błedne dane, to ci facet wypisze następny.
    > Jak po prostu odmówisz podpisania, to sprawa pójdzie do sądu grodzkiego.
    > Dostanie mandatu to przywilej a nie obowiązek policmajstra.

    Yyyy... Przeczytaj jeszcze raz jak to smiesznie napisales :)

    Wypisanie mandatu to OBOWIAZEK policjanta jak skorzystam z przywileju
    jego przyjecia, tak bym to ujal ;)

    BTW. Mandat to druk scislego zarachowania (przynajmniej kiedys tak
    bylo)- co sie dzieje z tym blednie wypisanym, ktorego nie przyjme?

    --
    venioo + czerwona calibra c20ne
    http://venioo.ovh.org - sam oblicz cenę sprowadzenia auta!

  • 13. Data: 2007-12-10 03:27:32
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    venioo wrote:

    > Yyyy... Przeczytaj jeszcze raz jak to smiesznie napisales :)
    >
    > Wypisanie mandatu to OBOWIAZEK policjanta jak skorzystam z przywileju
    > jego przyjecia, tak bym to ujal ;)

    A poprzesz to czymś?
    Bo ja nie widzę obowiązku wlepienia mandatu przez policjanta.
    Policjant może, ale nie widzę artukułu w którym by było napisane, że musi.

    > BTW. Mandat to druk scislego zarachowania (przynajmniej kiedys tak
    > bylo)- co sie dzieje z tym blednie wypisanym, ktorego nie przyjme?

    zostanie mu cały w ręce i się z niego rozliczy.

  • 14. Data: 2007-12-10 04:25:20
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    venioo pisze:
    > Wypisanie mandatu to OBOWIAZEK policjanta jak skorzystam z przywileju
    > jego przyjecia, tak bym to ujal ;)

    tak, jak policjant najpierw zaproponuje skorzystanie z tego przywileju

    KG

  • 15. Data: 2007-12-10 07:54:10
    Od: venioo <v...@p...fm>

    witek pisze:

    > A poprzesz to czymś?
    > Bo ja nie widzę obowiązku wlepienia mandatu przez policjanta.
    > Policjant może, ale nie widzę artukułu w którym by było napisane, że musi.

    Jak nie musi, to po co wlepia?
    To mozna od razu do sadu trafic, bo policjant woli "podlubac w nosie"
    zamiast mandat wypisac? Np. za rzucenie peta na chodnik? Albo wyplucie gumy?
    To po co wogole sa mandaty? (pyt. ret.) Przeciez latwiej by bylo ich nie
    wypisywac i nie zawracac sobie glowy?

    > zostanie mu cały w ręce i się z niego rozliczy.

    ..no fakt..

  • 16. Data: 2007-12-10 09:44:50
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Sun, 09 Dec 2007 18:21:55 -0600, witek napisał(a):

    > Jak nie chcesz z niego skorzystać tylko wolisz grać głupa to twoja sprawa.

    Sęk w tym że on nie musi w ogóle grać :DDDD

  • 17. Data: 2007-12-10 20:38:30
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    venioo wrote:

    > Jak nie musi, to po co wlepia?

    Bo może. Ma takie prawo.

    > To mozna od razu do sadu trafic, bo policjant woli "podlubac w nosie"
    > zamiast mandat wypisac? Np. za rzucenie peta na chodnik? Albo wyplucie
    > gumy?

    tak.

    > To po co wogole sa mandaty? (pyt. ret.) Przeciez latwiej by bylo ich nie
    > wypisywac i nie zawracac sobie glowy?

    Łatwiej jest wypisywać mandaty i nie uruchamiać całej procedury sadowej.

  • 18. Data: 2007-12-10 20:38:49
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Herald wrote:

    > Sęk w tym że on nie musi w ogóle grać :DDDD

    to wiem.

  • 19. Data: 2007-12-11 14:00:29
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fjk84r$b6f$3@inews.gazeta.pl witek
    <w...@g...pl.invalid> pisze:

    > to wiem.
    Często dajesz dowody swej wyjątkowo powierzchownej wiedzy i ograniczenia
    umysłowego, ale żeby z czymś takim na "H" gadać...

    --
    Jotte

  • 20. Data: 2007-12-11 15:30:32
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:fjk84r$b6f$3@inews.gazeta.pl witek

    > Często dajesz dowody swej wyjątkowo powierzchownej wiedzy i ograniczenia
    > umysłowego, ale żeby z czymś takim na "H" gadać...

    twoje umiejętności sprowadzają się tylko do wszycznania awantur.
    Reszta mózgownicy wieje próżnią.