eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobłędna cena - co dalej? › Re: błędna cena - co dalej?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: icek2 <i...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: błędna cena - co dalej?
    Date: Wed, 15 Apr 2009 14:51:16 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 22
    Message-ID: <gs4lah$rr6$1@news.onet.pl>
    References: <gs4kkn$bq1$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: bacek.backiel.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1239799953 28518 194.88.155.44 (15 Apr 2009 12:52:33 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 15 Apr 2009 12:52:33 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (Windows/20090302)
    In-Reply-To: <gs4kkn$bq1$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:584679
    [ ukryj nagłówki ]

    mirek pisze:
    > witam,
    > wprowadzając produkt do sklepu internetowego nie dobiłem 2 z przodu, co w
    > efekcie spowodowało, że towar zamiast 216,00 zł został wystawiony w cenie 16
    > zł. Towar sprzedawany jest w cenie 216,00 zł - sugerowanej przez producenta.
    > Klient zakupił 4 sztuki takiego towaru, po zauważeniu pomyłki poinformowałem
    > go o tym, przeprosiłem i podałem, że nie możemy zrealizować tego zamówienia.
    > Zamówienie miało być płatne przy odbiorze przesyłki. Klient żąda wydania mu
    > towaru w cenie 16 zł za sztukę. Jakie jest wyjście z takiej sytuacji?
    >
    > pzdr
    > Mirek
    >
    >
    koszt transportu, pakowania wynosi 4 X 200zł
    brak mozliwosci odbioru osobistego :)



    --
    pozdros
    icek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1